כסף וצרכנות

דגים לראש השנה: המקומות הזולים ביותר לקנות סלמון

ברשתות הגדולות בתל אביב יש מחסור ענק של פילה סלמון. רק שופרסל כרגע מספקת את המוצר בעלות של 99.90 ש"ח לק"ג. הלכנו ובדקנו מה קורה מחוץ לעיר הגדולה ומצאנו את המקומות הזולים בישראל לקנות פילה סלמון
מרק קגנסקי |  1
דג סלמון (צילום יעקב נחומי פלאש 90)
שנהיה לראש ולא לזנב! ראש השנה מתקרב ולקראת החג גילינו מחסור באחד המאכלים הפופולאריים שמאפיינים את החג - סלמון. למעשה, מבין הרשתות הגדולות, רק שופרסל כרגע מוכרת פילה סלמון בתל אביב ועושה זאת במחיר של 99.90 ש"ח לק"ג. בדקנו דרך האתר "זאפ" את המקומות הזולים ביותר לקנות קילו של פילה סלמון בישראל.
את המקום השלישי חולקות שלוש חנויות: "יש חסד כנפי נשרים" שבירושלים, "ישיר למהדרין" בפתח תקווה ו"פרש מרקט סופר דוש" בבת ים. כולן מוכרות את הקילו פילה סלמון במחיר זהה של 79.90 ש"ח.
את המקום השני והמכובד תופס רמי לוי. בסניף שלו באזור התעשייה לב הארץ בראש העין, ניתן לקנות את המוצר בעשרה שקלים פחות. ובמקום הראשון בפער גדול נמצאת "מחסני השוק" סניף הרכבת בבאר שבע, שם ניתן לקנות פילה סלמון ב39.90 ש"ח בלבד לקילו.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קישקוש
    העהד 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה סלמון? קפוא או מצונן? מנורווגיה או מצ'ילי? מפולט או שלם? עם עור או בלי עור? פרוסות עם אידרה או נתח נקי. זו לא ידיעה זה קישקוש
    סגור