כסף וצרכנות

מתחרה נוספת: זו החברה שתחל להציע ביטוח חיים

חברת הביטוח ליברה תחל להציע ביטוח חיים, ותפנה בעיקר לרוכשי הדירות במטרה שירכשו גם את מוצר הביטוח החדש
מערכת ice | 
אתי אלישקוב מנכ"לית ליברה (צילום אבי מועלם)

חברת הביטוח ליברה, הודיעה הבוקר (ראשון) על כניסתה לתחום ביטוח חיים (ריסק ומשכנתא). בחברה מתכננים להציע מוצר ביטוחי משלים למשכנתא הכולל גם ביטוח מבנה וגם ביטוח חיים, כאשר לדבריה, "בשונה משאר החברות הפועלות בתחום, יהיה ניתן לרכוש באותו תהליך גם את ביטוח המבנה וגם את ביטוח החיים".

אוכלוסיית היעד העיקרית היא רוכשי הדירות שיבטחו בליברה חיים (משכנתא) + מבנה. בהמשך, מתכננת ליברה להרחיב את פעילותה גם לתחום החיסכון הטהור, ולשווק תכניות חיסכון אישיות במסלולי השקעה שונים. 


 בדומה ליתר מוצרי הביטוח של החברה, גם במוצרי הריסק שתשיק החברה ייהנו הצרכנים מאפשרות רכישת הביטוח בדיגיטל בצורה נגישה וקלה, באמצעות תהליך פשוט בו השאלות מנחות את הגולש, כך שכל אחד יכול לתפור את הביטוח לפי הצרכים שלו והביטוח מתומחר בהתאם.

אתי אלישקוב, מייסדת ומנכ"לית חברת הביטוח ליברה, מסרה: "באמצעות ביטוחי הריסק יוכלו לקוחות החברה להנות ממוצר משלים שכולל גם מבנה וגם חיים ולהנות מהמחירים אליהם התרגלו בליברה, כל זאת לצד הליך דיגיטלי נגיש וברור".

 
בשנה האחרונה הביקושים האדירים בענף הנדל"ן למגורים בישראל הובילו לזינוק בהיקפי המשכנתאות. היקף הלוואות המשכנתא שנתנו הבנקים במהלך 2021 הסתכם בשיא של 116 מיליארד שקלים, זינוק של 49% בהשוואה לשנת 2020. סך המשכנתאות שניתנו עד כה בשנת 2022 עומד על 34.622 מיליארד שקל, עלייה של 55% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, אז היקף המשכנתאות עמד על 22.326 מיליארד שקל.

בליברה מציינים כי על אף עליית הריבית כלכלנים צופים שהשוק ימשיך להיות הקטר המרכזי של המשק והפוטנציאל שלו שווה מיליונים. וכי כתוצאה מהעלייה בהיקפי נטילת המשכנתאות, גם הפוטנציאל בשוק ביטוחי המשכנתא צפוי להמשיך ולגדול בהתאם.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה