כסף וצרכנות

מהפכה בחברת החשמל: כך תוכלו לשלם מעכשיו את החשבון

באמצעות בוט חדש, תוכלו לבדוק אם יש תקלה באזורכם וכן מה הצפי לסיומה, עוד תוכלו למסור קריאת מונה, לשלם את חשבון חשמל, לעדכן את פרטי לקוח ולדווח על מעבר דירה ומפגעים. גם תקלות בארון החשמל כולל מתן הנחיות לבדיקה עצמית בארון יינתנו במסגרת השירות
מערכת ice | 
חברת החשמל (צילום shutterstock)
הבוט החדש שלכם? חברת החשמל השיקה שירות לקוחות באמצעות הוואטסאפ שמופעל בעיקר על ידי בוט. במסגרת השירות, לקוחות החברה יוכלו לשלוח הודעות למספר ייעודי (055-7000103), תוך שימוש באפליקציה ולקבל מגוון אפשרויות פנייה.
המשמעות היא שבין היתר תוכלו לבדוק אם יש תקלה באזורכם וכן מה הצפי לסיומה, עוד תוכלו למסור קריאת מונה, לשלם את חשבון חשמל, לעדכן את פרטי לקוח ולדווח על מעבר דירה ומפגעים. גם תקלות בארון החשמל כולל מתן הנחיות לבדיקה עצמית בארון יינתנו במסגרת השירות.
 
חברת החשמל לישראל מימשה לאחרונה אופציות להחזקה במניותיה של חברת סייברג'ים קונטרול בע"מ, כעת היא מחזיקה כ- 43% מהון מניותיה של סייברג'ים. מימוש האופציות הוא תוצר של שיתוף פעולה מתמשך בשנים האחרונות בין חברת החשמל לחברת סייברג'ים קונטרול בע"מ, שהחל במטרה לנצל את הידע, היכולות והמוניטין של חברת החשמל בתחום ההגנה ושרידות הסייבר ולהפוך אותם למנוע צמיחה.  זאת, באמצעות פיתוח ומכירה של פתרונות ושירותים ייחודיים בשוק התשתיות הקריטיות הבין-לאומי וטיפוח תרבות החדשנות, היזמות והפיתוח העסקי בחברה.
סייברג'ים היא חברה פרטית ישראלית הפועלת בתחום הסייבר, המתמחה בהקמת זירות אימון והדרכות לצרכי הגנה מפני תקיפות סייבר, אשר הקימה זירות אימון להגנה על מתקני תשתית חיוניים במדינות רבות בעולם.   בעקבות המימוש, שבוצע לאחר שהתקבל אישורה של ממשלת ישראל למהלך, מחזיקה חברת החשמל כ- 43% מהון מניותיה של סייברג'ים.  מימוש זה מצטרף לפעילות המו"פ המתפתחת של חברת החשמל בכלל, ובתחומי הסייבר בפרט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה