כסף וצרכנות

גל גברעם בצעד מיוחד לכבוד חודש המודעות לסרטן השד

מותג בגדי הספורט הישראלי סטרונגפול משיק קולקציה ורודה להעלאת המודעות לסרטן השד. כל הרווחים מהמכירות באוקטובר ייתרמו לעמותת אחת מתשע
מערכת ice |  2
קולקציה סטרונגפול (צילום עירד נצר)
מותג בגדי הספורט לנשים סטרונגפול משיק קולקציית בגדי ספורט בצבע ורוד במטרה להעלות את המודעות לסרטן השד. במהלך חודש אוקטובר, כל הרווחים מהקולקציה ייתרמו לעמותת אחת מתשע. הקמפיין יעלה בתאריך 2.10.22 וירוץ במהלך כל חודש אוקטובר.
את הקמפיין לקולקציה המיוחדת הובילה הדוגמנית וכוכבת הרשת גל גברעם ששיתפה בהזדמנויות שונות את הסיפור של אמה שחלתה בסרטן השד והחלימה ממנו. לצד גברעם, דגמנו עוד נשים שלכולן יש קשר למחלה. במקביל לתמונות הסטילס, המשתתפות בקמפיין צולמו בסרטוני וידאו ובהן כל אחת סיפרה את סיפורה האישי, ודיברה על חשיבות ההקפדה על אורח חיים בריא. הקולקציה המיוחדת כוללת מכנסי טייץ וגופיות, תיקים, כפכפים, גומיות לשיער ובקבוקי שתייה, וטווח המחירים נע בין 30-165 שקל.
דור קדם, מנכ"ל סטרונגפול אמר: "בתור מותג המיועד לנשים חזקות שמאמינות באג׳נדות שלנו, חשוב לנו לתת בחזרה גם כתרומה וגם כהעלאת המודעות בנושא כל כך חשוב כמו זה. לשם כך חברנו לגל גברעם, שיש לה זיקה אישית למהות הקמפיין ולעמותת אחת מתשע".
 
כזכור, גל גברעם היא אושיית רשת, דוגמנית ומנחת טלוויזיה שב-2020 היתה דיירת בתוכנית הריאליטי האח הגדול שממנה יצאה בזוגיות עם תום חיימוב. השנה גברעם שיתפה את הגולשים בתקופה הקשה שעוברת עליה, וסיפרה שהיא סובלת מדיכאון. לאורך הקריירה הנוצצת שלה, שמה של גברעם נקשר לסערות שונות, ובהן פוסט תוקפני באינסטגרם נגד מאקו, הקרב בין האקסים שלה ועוד. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גל גברעם כל הכבוד
    עמית פ 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בחורה אמיצה חזקה ובעיקר אמיתית נטולת צביעות
    סגור
  • 1.
    ילדה נפלאה
    ליאור 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מהממת מטרה נעלה
    סגור