כסף וצרכנות

הנחה של 25% בארנונה: זו העיר שתחלק את ההטבה

בימים אלו פורסם התיקון לתקנות ההנחה בארנונה, במסגרתו הוסמכה מועצת העירייה לאשר הנחה בארנונה בשיעור של 25% למפקד מילואים פעיל על פי אישור שיינתן על ידי צה״ל; ההנחה תכנס לתוקף ב-2023
מערכת ice | 
ארנונה
מפקדי מילואים פעילים באשקלון ייהנו מהנחה של 25% בארנונה, כאשר ראש העיר תומר גלאם הנחה רק לאחרונה להביא את התקנה החדשה לאישור מועצת העיר הקרובה. ההנחה תיכנס לתוקף כבר בשנת 2023 והמשרתים יזכו להקלה בחשבונות שלהם.
בימים אלו פורסם התיקון לתקנות ההנחה בארנונה במסגרתו הוסמכה מועצת העירייה לאשר הנחה בארנונה בשיעור של 25% למפקד מילואים פעיל על פי אישור שיינתן על ידי צה״ל.  כאמור, ראש העיר, תומר גלאם, הנחה להביא לאישור המועצה הקרובה את הוספת ההנחה למפקדי מילואים פעילים לתושבי העיר על מנת שתיכנס לתוקפה כבר בשנת 2023.
 
הבשורה מצטרפת, ליוזמת ראש העיר משנת 2018 להעניק הנחה של חמישה אחוזים בארנונה למשרתי מילואים פעילים, תושבי העיר. בשל המהלך, יוכלו משרתי המילואים להנות מהקלה באלפי שקלים בחשבונות החודשיים שלהם.
״זה המעט שנוכל לעשות למען מי שבוחר לשרת את המדינה ולהגן על אזרחי ישראל בכלל ותושבי אשקלון בפרט״, אמר ראש העיר.  מיד לאחר אישור התקנה במועצת העיר יועלה טופס מסודר לאתר העיריה דרכו ניתן יהיה להגיש את הבקשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה