כסף וצרכנות

המסעדה היקרה בישראל נחשפת: מנה ראשונה ב-320 שקל?

מה תוכלו להזמין במסעדה החדשה של רובושון בתל אביב? למשל מנה ראשונה של ביצה עלומה עם קוויאר במחיר של 320 שקל, אבל יש בתפריט גם מנה של טלה קונפי לזוג ב-320 שקלים וגם מנה של לובסטר מקורמל עם קציפת חלב קוקוס ופלפל שחור בכמעט 400 שקלים ליחיד.
מערכת ice |  2
המסעדות הטובות בישראל (צילום unsplash)
המנות במסעדות ממשיכות לטפס במחיר ואין ספק שכולנו חווים קושי אפילו לצאת לבלות. אבל אם יוקר המחייה פחות משפיע עליכם, אז תכירו את המסעדה החדש שנפתחת השבוע בתל אביב, שתהפוך למסעדה היקרה ביותר בישראל.
מסעדת ל'אפוק של רובשון, על שמו של המסעדן המפורסם שהלך לעולמו לפני כארבע שנים, עושה עלייה והמסעדה שממוקמת במלון אלקונין המחודש תגיש ללקוחות שלה ללא ספק כמה המנות הכי יקרות בישראל, שארוחה עשויה להסתכם באלפי שקלים לזוג.
 
מה תוכלו להזמין? למשל מנה ראשונה של ביצה עלומה עם קוויאר במחיר של 320 שקל, אבל יש בתפריט גם מנה של טלה קונפי לזוג ב-320 שקלים וגם מנה של לובסטר מקורמל עם קציפת חלב קוקוס ופלפל שחור בכמעט 400 שקלים ליחיד.
וכיאה לישראל, גם המבורגר יש בתפריט היקר והוא כנראה מתומחר במחיר הגבוה בארץ. מדובר במיני בורגר עם כבד אווז ופלפל פריך במחיר של 160 שקלים בסך הכל. אז נכון, יש לציין כי זו מסעדת מישלן, וחומרי הגלם נחשבים לטובים ביותר, אבל זוג עשוי לשלם שם סכומים לא לרבים יש.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איפה הכתבה (ל"ת)
    עידן 06/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בהצלחה למשקיעים ולשף . מסעדה לא כשרה , מה יהיה ?
    דנידין 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני רוצה לטעום
    סגור