כסף וצרכנות

קורטני קרדשיאן משיקה מוצר פרובוקטיבי והזוי במיוחד - והתגובות סוערות

קורטני קרדשיאן השיקה גלולה לבריאות הווגינה, שאמורה לסייע לנשים בשיפור הריח והטעם של איבר המין שלהן. את המוצר השיקה בצורה פרובוקטיבית והזויה במיוחד, והתגובות הקשות לא איחרו לבוא
מערכת ice |  2
קורטני קרדשיאן (צילום אינסטגרם/ קורטני קרדשיאן)
קורטני קרדשיאן היא ללא ספק אחת הנשים הפרובוקטיביות ביותר בביצה האמריקאית. הכוכבת השיקה לראשונה בחשבון האינסטגרם שלה קמפיין למוצר בריאות חדש של המותג שבבעלותה - ועוררה סערה ענקית.
הכוכבת השיקה גלולה, שימו לב, לבריאות הווגינה. הגלולה הזו אמורה לסייע לנשים בשיפור הריח והטעם של איבר המין שלהן.  בסרטון שקורטני פרסמה ברשתות, היא נראית שכובה על סט הצילומים, לצד עשרות חתולים שמתהלכים במעגלים סביבה. 
 
במסגרת הסרטון, היא הוסיפה את הכיתוב: "הפוסי שלכן ( גם חתול וגם איבר המין הנשי) הולך לאהוב את זה". בנוסף, הסבירה קרדשיאן על המוצר: "בריאות הנרתיק היא חלק כה חשוב מהרווחה הכללית של האישה (ולא מדברים עליה מספיק) וזו הסיבה שאנחנו כל כך נרגשים להשיק את זה! תנו לנרתיק שלכן את הפינוק המתוק שמגיע לו (והפכו אותו לפינוק מתוק). שילבנו אננס אמיתי וויטמין C עם הכוח של פרוביוטיקה SNZ 1969™ שנחקרה קלינית כדי לכוון לבריאות הנרתיק".
מאז הפוסט השנוי במחלוקת, הביקורות ברשת קוטלות את קרדשיאן. "אין בזה שום היגיון", כתבה אחת מן העוקבות, ואחרת הוסיפה: "אני מקווה שכל החתולים האלה בקמפיין קיבלו תשלום ראוי". "אני צריכה גניקולוג שיאשר לי שזה בסדר לקחת את הגלולה הזו", כתבה בדאגה אחת אחרת.
עוקב נוסף כתב: "לרגע התלהבתי וחשבתי שהוצאת ליין לוויטמינים עבור בעלי חיים", ואחרת התריעה מסכנה: "זה פשוט מגוחך. האיבר שלכן לא אמור להריח בריח כזה או אחר, ולא אמור להיות לו טעם מתוק. אם זה קורה - משהו שם לא בסדר. אל תקנו את השטות הזו!".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה
    למה 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה
    סגור
  • 1.
    רק את האמת
    גקלין 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא ח שבת שהיא עשתה פה משהו חמור היא לא רצחה והיא לא הביעה דעה רעה היא פירסמה משהו שהיא מאמינה בו
    סגור