כסף וצרכנות

רמי לוי יפסיד בתחרות? זו האפליקציה שתציע מחירים זולים יותר

אל מול רמי לוי: יאנגו דלי מצליחה להציע את המחירים הזולים ביותר עבור מוצרים פופולריים, וזו הפעם הראשונה שאפליקציה מהווה איום על תמחור הרשתות הגדולות בישראל; בתל אביב: הטונה והנוטלה הזולות ביותר; מנהל הפעילות בישראל: "יש לנו אחריות לסייע מול יוקר המחייה"
כפיר אדר |  4
רמי לוי (צילום יחצ, shutterstock)
יאנגו דלי הכריזה שהיא נכנסת בכל הכוח לתחרות על המחירים הנמוכים עבור מוצרי סופר וניכר שכבר יש תוצאות בשטח. בפעם הראשונה בישראל אפליקציה מצליחה להוות איום ממשי על הרשתות הגדולות במלחמה על המחירים הזולים, כמו רמי לוי, כך נודע ל-ice לראשונה.
בבדיקה נרחבת שנעשתה על סניפי תל-אביב נמצא: יאנגו דלי מציעה את המחיר הנמוך ביותר עבור ממרח נוטלה 750 גר' (22.9 שקל), כשבמקום השני רמי לוי – 25.7 שקל שהצליחה למצב את עצמה במשך תקופה ארוכה כזולה ביותר.
 
יאנגו דלי מקום ראשון גם ברביעיית נתחי טונה בהירה בשמן (ויליפוד) כאשר היא מציעה שמינייה ב-36 שקל (18 שקל לרביעייה), ואחריה במקום השני אקסטרה מרקט עם 17.9 שקל ובמקום השלישי רמי לוי עם 19.9 שקל. יאנגו דלי מציעה 10 חטיפי אוסם קלאסיים ב-30 שקל ובכך משווה את מחיר המבצע שלה לרשת אושר עד, רק שנייה לרמי לוי. 
עד היום, האפליקציה התמקדה בלספק מוצרים בזמן המהיר ביותר, באיכות השירות ובהרחבת ההיצע בסניפי ה-DarkStore שהיא מחזיקה. כעת, מכריזים ביאנגו דלי על מבצעי עומק שמטרתם להתחרות בסופרים המציעים את המחירים הנמוכים ביותר.
מבצעים נוספים שניתן למצוע באפליקציה: 4 פחיות קולה/ספרייט/פאנטה  ב-15 שקל, שתי שישיות בירה קורונה ב-60 שקל, 2 שישיות בירה סטלה ב-80 שקל, 6 פחיות XL ב-20 שקל, 150 גר' אגוזי מלך קלופים ב-9.90 שקל, ועוד.

טל בטיטו, מנהל הפעילות של יאנגו דלי בישראל. צילום: עופר חן 
טל בטיטו, מנהל הפעילות של יאנגו דלי בישראל: "לאחר שכבר ברור לכולם כי יאנגו דלי מספקת את שירות משלוחי הסופר המהיר והטוב בארץ, ומציעים מגוון גדול של מוצרים איכותיים בכל קטגוריה שמגיעים ישירות הבייתה בתוך דקות, כעת אנחנו שמחים להציע גם הנחות ומבצעים שיספקו לצרכן הישראלי מחירים אטרקטיביים ותחרותיים ביותר. יוקר המחייה בישראל משפיע על כל בית ובית, ואני חושב שמעבר לשירות האידיאלי שאנו מעניקים ללקוחותינו, יש לנו גם אחריות לסייע להם ליהנות ממוצרים טובים בלי לשבור את הכיס. מי שייכנס לאפליקציה שלנו יוכל כבר מעכשיו לשים לב להנחות המשמעותיות במוצרים הפופולריים ביותר."
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אני משלם אגוזי מלך ק''ג 20 ש''ח אתם יקרנים
    מני 03/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה אתם משקרים בפרסום
    סגור
  • 2.
    פחחח מש לא נכון! יאנגו דלי שחטנים וחזירים
    דיקלה כתובים 03/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאנגו דלי גנבים וזה שקר אחד גמור ומוחלט!!!! הירקות שלהם עולים פי 5 מהסופרים והם גזענים מסריחים לפי עיר מתמחרים, אני ואחותי גאות ב2 ערים שונות הרכבנו אותו סל קנייה ושלה יצא זול ב150 שח משלי, היא גרה בראשלצ ואני באזור. יאלללהההה חארטה של כתבה אין אמונה במדיות החברתיות כבר מזמן
    סגור
  • 1.
    אלו לא מחירים זולים
    די מבין 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל סניף שיש לידו תחרות מוכר במחירים דומים
    סגור
  • אין חוסרים , פגומים , שירות מדהים ומהיר
    אין חוסרים, ופגומים 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגיע הזמן שנתחיל לצרוך רק את מה שאנחנו צריכים ולא לאגור בבית ואז לזרוק כי בישלנו יותר מדיי כי הירקות כבר נרקבו ואני גר רק עם בת זוג אז מה אני צריך להעמיס את המקרר
    סגור