כסף וצרכנות

אופטיקה הלפרין במחירים שוברי שוק: זו ההטבה שתקבלו

הרשת מסרה: "מבצע יום העצמאות החגיגי, במסגרתו ניתנת 75% הנחה בקניית 2 זוגות משקפיים, יימשך עד ה-17.5. אך הסירו דאגה, גם לאחר מבצע יום העצמאות אופטיקה הלפרין תמשיך לדאוג למחירים המשתלמים ביותר"
מערכת ice |  1
אופטיקה הלפרין (צילום אופטיקה הלפרין)
לטובת המאחרים: רשת אופטיקה הלפרין מאריכה את מבצע יום העצמאות המפנק. מבצע יום העצמאות של הרשת כבר הפך למסורת ארוכת שנים. השנה, עקב המצב הביטחוני ומבצע ״מגן וחץ״, רשת האופטיקה הודיעה על החלטתה להאריך את המבצע ולתת הזדמנות גם לתושבי הדרום בפרט ותושבי הארץ בכלל להתחדש במשקפיים חדשים ואופנתיים.
הרשת מסרה: "מבצע יום העצמאות החגיגי, במסגרתו ניתנת 75% הנחה בקניית 2 זוגות משקפיים, יימשך עד ה-17.5. אך הסירו דאגה, גם לאחר מבצע יום העצמאות אופטיקה הלפרין תמשיך לדאוג למחירים המשתלמים ביותר".
החל מה-18.5, כל קולקציות החורף של המותגים המובילים, בהם: Ralph Lauren, Guess, Hugo Boss, Ray-ban, Diesel, Gucci ועוד רבים - ימכרו במחירים של 69 שקל ועד 129 שקל בלבד לזוג. מבצע זה, כמו מבצע יום העצמאות, יהיה תקף בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ.
רק לאחרונה הרשת הודיעה על התרחבות נוספת ופתיחת שני סניפים חדשים: בקניון "עזריאלי" מודיעין ובמתחם ״שפיר״ החדש בראש העין. שני הסניפים מצטרפים לסניפים נוספים של הרשת הקיימים בשתי הערים. החנויות יציעו מגוון גדול של משקפי ראייה, משקפי שמש, עדשות מגע ואביזרים. בחנויות יוצגו משקפיים של מיטב המותגים העולמיים: קרולינה הררה, הוגו בוס, לקוסט, דיור, מייקל קרוס ועוד, וכן הקולקציות החדשות של אופטיקה הלפרין.
 
הסניפים החדשים נפתחו ב-20.4, ולרגל הפתיחה הרשת יצאה במבצע חסר תקדים: בשבוע הפתיחה, חיילים בסדיר, קבע ומילואים שהגיעו לסניף והציגו חוגר או תעודת מילואים קיבלו משקפיים של המותג SKECHERS בשווי של 199 שקל במתנה. 
הסניף בקניון מודיעין מתפרס על שטח של כ-40 מ״ר והוקם בהשקעה של כ-500 אלף שקל. הסניף במתחם ״שפיר״ החדש בראש העין מתפרס על שטח של כ-50 מ״ר והוקם בהשקעה של כחצי מיליון שקל גם הוא. הסניפים מצטרפים לסניפים הקיימים של הרשת, דבר שהופך אותה לרשת האופטיקה הגדולה בישראל המעסיקה כ-550 עובדים ברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פחחחח
    פחחח 05/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פחחחחחחחחח
    סגור