כסף וצרכנות

שטראוס על הכוונת: הסנקציות של משרד הכלכלה נגדה נחשפות

שר הכלכלה ניר ברקת התארח באולפן 'הפטריוטים' בערוץ 14 ושיגר איום חריג נגד שטראוס: "חלק מהשחקנים והמונופולים הגדולים במדינת ישראל רוצים לחנך את הציבור ואני דווקא שמח פה, בערוץ 14, לבוא ולומר להם חברים, אם אתם חושבים שאתם יכולים לחנך את הציבור בגלל שאתם מונופולים, יש לי חדשות בשבילכם, ברגע שהם לא יהיו מונופולים, ולא ירחק היום מזה, הם לא יוכלו להרשות לעצמם לנסות לחנך את הציבור הישראלי"
תום נחום | 
ערוץ 14, שטראוס (צילום יחצ, פלאש 90/ יונתן זינדל)
על רקע הניתוקים משירות תמי 4 במסגרת החרם שהכריז מגיש 'הפטריוטיםינון מגל נגד שטראוס בעקבות חרם המפרסמים אותו מובילה שטראוס נגד ערוץ 14, ולאחר שבתקשורת החרדית הצטרפו בשבוע שעבר לחרם - כאשר חלק מסרבים לפרסם אצלם את הפרסומות של שטראוס וחלק גם החליטו להסיר את הפרסומות, ולאחר שהסתבר כי החרם לא תקף רק כאן בארץ - והגיע גם לאוסטרליה, שר הכלכלה ניר ברקת הגיע אמש (שבת) לאולפן 'הפטריוטים' בערוץ 14 וסיפק הצהרה מפתיעה ותוקפנית למדי נגד שטראוס.
שר הכלכלה ניר ברקת אמר במהלך שידור 'הפטריוטים' כך נגד שטראוס: "מה שלמדנו הוא שחלק מהשחקנים והמונופולים הגדולים במדינת ישראל רוצים לחנך את הציבור ואני דווקא שמח פה, בערוץ 14, לבוא ולומר להם חברים, אם אתם חושבים שאתם יכולים לחנך את הציבור בגלל שאתם מונופולים, יש לי חדשות בשבילכם, ברגע שהם לא יהיו מונופולים, ולא ירחק היום מזה, הם לא יוכלו להרשות לעצמם לנסות לחנך את הציבור הישראלי".
כאמור, זאת לאחר שמגיש ערוץ 14 ומייסד אתר 'חדשות 0404', בועז גולן, פרסם סרטון שהגיע אליו מסופרמרקט במלבורן, אוסטרליה, ובוא נאמר: "מה זה? קפה של עלית? לא, עלית זה שטראוס, תניחי את זה, תחזירי את זה בחזרה למדף. לא צריך שטראוס", בעוד גולן כתב: "מוחרמים ולא רק בארץ! צופי ערוץ 14 במלבורן אוסטרליה הפסיקו לרכוש מוצרים של שטראוס".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה