כסף וצרכנות

עוקץ הכספומטים הגדול בישראל נחשף: כך לא תיפלו בפח

חיים אתגר חשף בפני עוקביו: "יש אפשרות למשוך מזומן בלי כרטיס אשראי, נכנסים לאפליקציה שלכם כמו פה, נכנסים לאפשרות הזו ואז תקבלו קוד סודי חד פעמי, אתם הולכים לכספומט, מוציאים עם הקוד הסודי החד פעמי ולא צריך קוד אתם מוציאים כסף והולכים שבת שלום לכסף הזה"
מערכת ice |  2
כספומטים (צילום פלאש 90/ נתי שוחט, shutterstock)
חיים אתגר העלה היום (ראשון) לעמוד האינסטגרם שלו כי יש דרך לנצח את עוקץ הכספומטים שהפך למכת מדינה ממש לאחרונה. מגיש קשת 12 סיפר על דרך שבה אפשר להוציא כסף מהמכשיר בלי ליפול בפח.
אתגר פתח ואמר: "מה קורה אחים ואחיות שלי? אחרי שהעליתי את הפרסום על העוקץ בכספומטים איך אנשים נוכלים עוקצים לכם את המספר, עוקצים לכם את הקוד הסודי ואז מוצאים לכם כסף מהחשבון שלכם עם כאילו הכרטיס שלכם. פנו אליהם המון אנשים ושאלו מה עושים".
 
המגיש המשיך: "אז ברק אח שלי הגיע אליי והציע הצעה מאוד מאוד פשוטה, הכי פשוטה בעולם ברוב אפליקציות של הבנקים יש אפשרות למשוך מזומן בלי כרטיס אשראי, נכנסים לאפליקציה שלכם כמו פה, נכנסים  לאפשרות הזו ואז תקבלו קוד סודי חד פעמי, אתם הולכים לכספומט, מוציאים עם הקוד הסודי החד פעמי ולא צריך קוד אתם מוציאים כסף והולכים שבת שלום לכסף הזה".
לסיום הדגיש אתגר כי בדרך הזו אתם מוגנים לחלוטין: "ואז הקוד הזה נגמר, לא משמש כלום לאף אחד. אז גם אם הבנאדם הנוכל צילם את הקוד באיזה אמצעי של מצלמה נסתרת, זה לא משנה ולא שווה כלום, יש כסף ביד ואתם בטוחים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הבעיה בכספומטים של atm
    מאיר 09/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל טוב ונכון. הבעיה שבכדי לממש את הרעיון הזה צריכים למצוא סניף בנק מאותו בנק שלכם ויש שם כספומט . ולפעמים צריך לנסוע חצי עיר בשביל סניך בנק מתאים. מתכוון שאם יש לך חשבון בדיסקונט אז קוד משיכה יתאים רק בסניפי דיסקונט וכן הלאה בשאר הבנקים בהתאמה. במידה ובכספומטים atm (שפזורים בכל העיר וקרובים לכל מקום) יוסיפו את האפשרות למשיכה ללא כרטיס , עם קוד משיכה וקוד הבנק שלכם. רק אז זה יהיה באמת יעיל.
    סגור
  • 1.
    ידוע
    תומך 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדון חיים היקר בבנק לאומי אני משתמש בזה כבר למעלה מ:5 שנים ( רק לידיעה אני לא אומר לעבור בנק אבל רק שתדעו שזה קיים הלאומי)
    סגור