כסף וצרכנות

פיצה האט תחלק לכם פלייסטיישן ביוזמה חדשנית: כך זה עובד

רשתת הפיצריות תשיק מחר משחק ייחודי במציאות רבודה, שבאמצעותו תחלק ללקוחות תמריצים לרכישות חוזרות באמצעות מטבעות דיגיטליים
שירה יום טוב | 
פיצה האט (צילום אסף קרלה)
"פיצה האט" משיקה היום שיתוף פעולה ראשון עם חברת "MIXED.PLACE" ליצירת משחק דיגיטלי במציאות רבודה, ממנו יוכלו להינות לקוחות הרשת.
מדובר בשחק משפחתי תלת-ממדי ראשון מסוגו של פיצה האט בטכנולוגיה של מציאות רבודה. המשחק מאפשר לכל המשפחה לקחת חלק בפעילות חווייתית. כל מי שיזמין פיצה החל ממחר (חמישי), יקבל מגש פיצה עליו מוטבע קוד QR המפנה ישירות למערכת ה-AR המאפשרת משחק בסמרטפון שיציג פיצה תלת-מימדית מציאותית אצלכם בסלון או על השולחן.
מלבד הכיף והחשיפה לחדשנות, פיצה האט יזכו את השחקנים המוכשרים במטבעות דיגיטליים איתם יוכלו לממש קופונים להזמנות הבאות וגם בפרסים יוקרתיים, הכוללים סוני פלייסטיישן, משקפי מציאות מדומה, אוזניות אלחוטיות ועוד.
עדי וייס פרילינג, סמנכ"לית השיווק של פיצה האט: "אנחנו בפיצה האט מחפשים תמיד דרכים חדשות להפתיע ולשפר את חווית הלקוחות שלנו. חשוב לנו להוביל בחדשנות ולהתאים את עצמנו למציאות המשתנה. המשחק הוא חלק מאסטרטגיה שמובילה פיצה האט ומטרתה לייצר נאמנות, הגדלת מכירות ולהוביל לקשר מתמשך עם הלקוחות".

אלון מלכנר, מייסד ומנכ"ל מיקסד פלייס: "המציאות המשולבת תהפוך בשנים הבאות לחלק בלתי נפרד מחיינו עם משקפי AR שיחליפו את הטלפונים הניידים, אנו מפתחים ויוצרים במדיום זה כבר 15 שנה, בקרוב המפץ הגדול יתחיל וכולם יהיו שם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה