כסף וצרכנות

מהפכה בסופרמרקטים בישראל: המוצרים שאתם קונים ידורגו בכוכבי מישלן?

מוצרי סופר באירופה מקבלים דירוג כמו תו התקן היוקרתי ומדובר במעין "אוסקר" של עולם המזון. מי שעומד מאחורי הדירוג היא חברת "גרייט טייסט" הבריטית, שמונה 500 שופטים מדי שנה בתחרות שנועדה לדרג כ-4000 מוצרים. האוכל הישראלי גם כן מצליח לסקרן את 'גרייט טייסט', שרוצה להכנס לישראל ולהכניס את הלוגו שלה על המוצרים המקומיים
מערכת ice | 
הרשת הזולה בישראל (צילום אילוסטרציה AI)
הכירו את המישלן של הסופרמרקטים. בחו"ל כבר יש דירוג למוצרים יוקרתיים, אבל האם הכוכבים גם בדרך לישראל? בתכנית 'הצינור' ברשת 13 סיפרו על המוצרים שמקבלים ציון ממש כמו המסעדות בחו"ל וגם הפיתוחים הישראלים כמו טחינה ישראלית שקיבלה 3 כוכבי מישלן.
מוצרי סופרמרקט באירופה מקבלים דירוג כמו תו התקן היוקרתי ומדובר במעין "אוסקר" של עולם המזון. מי שעומד מאחורי הדירוג היא חברת "גרייט טייסט" הבריטית, שמונה 500 שופטים מדי שנה בתחרות שנועדה לדרג כ-4000 מוצרים. כל המוצרים מקבלים ציונים בין 1 ל-3 כוכבים.
 
האוכל הישראלי גם כן מצליח לסקרן את 'גרייט טייסט', שרוצה להכנס לישראל ולהכניס את הלוגו שלה על המוצרים המקומיים. הדירוג של המסעדות עומד להכנס לישראל ולעשות מהפכה בענף הקולינריה, ייתכן שגם הכניסה של דירוג מוצרי הסופרמרקט תגיע ותביא לשינוי בצריכה ולתחרות גדולה.
 
שף אבי לוי סיפר בראיון לצינור: "הייתי מאוד רוצה שהליין שלי ייכנס לדירוג הזה של נבחרת השפים ומבקרי המסעדות, זה יעודד עוד מתחרים לתת מוצרים איכותיים יותר", אז האם זה יקרה בקרוב גם בשופרסל, רמי לוי, קרפור ושאר המתחרות? רק הזמן יגיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה