כסף וצרכנות

הכרטיס נגנב על ידי חמאס? ישראכרט בבשורה חשובה ללקוחות

לאחר הדיווח של בנק ישראל על הכרטיסים הגנובים, ישראכרט משיבה: "בהמשך לדיווחים ופרסומים על שימושים בכרטיסי אשראי של נפגעים, נעדרים ומפונים, חשוב לחדד שישראכרט, כמו כל החברות הפיננסיות וחברות כרטיסי האשראי, מנטרת את הנושא מהרגע הראשון ופועלות בתיאום מלא עם כלל גופי הבטחון והארגונים האזרחיים"
מערכת ice | 
ישראכרט (צילום pixabay)
אחרי שנודע כי בבנק ישראל מאשרים כי זוהתה בימים האחרונים, מאז פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל', תופעה מדאיגה ומקוממת של הונאות אשראי בכרטיסי נעדרים ישראלים שמוחזקים בעזה או נשדדו בתוך ישראל, בישראכרט הגיבו לדברים במהרה.
מישראכרט נמסר: "בהמשך לדיווחים ופרסומים על שימושים בכרטיסי אשראי של נפגעים, נעדרים ומפונים, חשוב לחדד שישראכרט, כמו כל החברות הפיננסיות וחברות כרטיסי האשראי, מנטרת את הנושא מהרגע הראשון ופועלות בתיאום מלא עם כלל גופי הבטחון והארגונים האזרחיים המלווים מול נציגים של ישובים ואנשים פרטיים במטרה לחסום כרטיסים במידת הצורך". 
 
עוד הוסבר: "החברה הקימה צוותים ייעודיים לנושא ומפעילה מוקד ייעודי לפניות אלה. יודגש כי נכון לרגע זה לא התקבלה רשימת נעדרים רשמית של מדינת ישראל ועל כן אנו מתבססים רק על דיווחים של משפחות, קהילות וגורמי ביטחון מורשים. עוד יודגש כי בהתאם לחוק שירותי תשלום, בכרטיסים בהם בוצע שימוש לרעה, הכרטיס יזוכה".
הכוונה על פי דיווח של פרשנה הכלכלי של חדשות 13, כי ארגון חמאס ביצע או ניסה לבצע עסקאות בשם לקוחות, בין אם חיים או מתים, שהכרטיסים שלהם נגנבו על ידו לטובת עסקאות פרטיות,  מרביתן במצרים ביזה של ממש.
 
עוד בבנק ישראל מדגישים כי האפשרות לבצע עסקאות מעזה בכרטיסי אשראי ישראלים נחסמה באופן מיידי לאחר קבלת התלונות בנושא. המשפחות היו הראשונות לפנות לאחר שקיבלו הודעות על החיובים החריגים.
כאמור, בין הראיונות השונים שנתנו הניצולים מהטבח בקיבוצי עוטף עזה, סיפרו כי מחבלי החמאס שחדרו לישובים לא הסתפקו רק ברצח התושבים, שריפת בתיהם וחיסול החיות במשק, אלא חיפש לגנוב מפתחות של רכבים וכל ציוד שיסייע לו להמשיך במסע הרצח ויקשה על כוחות הביטחון לזהות אותו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה