כסף וצרכנות

רמי לוי במהלך מרגש: זה המוצר שיימכר בסניפים

רשת "רמי לוי שיווק השקמה" נרתמת לסייע לעמותת "Sonshine" שהוקמה ע"י אימו של גיל-עד שער ז"ל שנרצח באירוע חטיפת ורצח שלוש הנערים לפני תשע שנים. לקראת יום הולדתו של גיל-עד שער כל מי ירכוש ברשת שוקולד צ'יפס במותג הפרטי/עוגה בחושה. והכנסות מכל קניה יתרמו לעמותת "Sonshine"
מערכת ice |  1
רמי לוי (צילום ארנון בוסאני, shutterstock)
לציון יום הולדתו של גיל-עד שער ז"ל אחד משלושת הנערים – פרויקט "מתוק בלב", רשת "רמי לוי שיווק השקמה" מתגייסת לטובת סיוע לעמותת "Sonshine" שהוקמה על ידי אימו של גיל-עד שער ז"ל שנרצח בפיגוע שלושת הנערים בשנת 2014 
הכנסות מכל קנייה שוקוצ'יפס / תערובת עוגה יתרמו לעמותת "Sonshine" בת גלים שער אימו של גיל-עד שער ז"ל מסרה: "בתחילת מלחמת חרבות ברזל העמותה אימצה את כרם שלום ומחבקת את תושבי האזור וכל הכנסות מיועדות לפעילות זו"
 
רשת "רמי לוי שיווק השקמה" נרתמת לסייע לעמותת "Sonshine" שהוקמה ע"י אימו של גיל-עד שער ז"ל שנרצח באירוע חטיפת ורצח שלוש הנערים לפני תשע שנים. לקראת יום הולדתו של גיל-עד שער כל מי ירכוש ברשת שוקולד צ'יפס במותג הפרטי/עוגה בחושה. והכנסות מכל קניה יתרמו לעמותת "Sonshine".

בתמונה : פרויקט "מתוק בלב" ברשת רמי לוי שיווק השקמה – צילום יח"צ
הרעיון הינו "להפנות אנשים לאפות עוגות ולחלק אותם לשכנים, חברים ובעיקר לאנשים שלא מכירים כדי לעשות מתוק בלב לכל אחד". בסך הכל 5 שקלים ייתרמו מכל עוגה שתמכר בסניפים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי מאמין לרמאי לוי
    ramzin 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מעסיק מחבלים איסלמים עושק עובדים ומרמה לקוחות מי הטיפש שקטנה אצלו
    סגור