כסף וצרכנות

פוקס במהלך מרגש במיוחד: משפחת ויזל בצעד יוצא דופן

אחרי התיעוד הקשה בו ילד עם צרכים מיוחדים הותקף במעלית בבניין מגוריו על ידי מעצב השיער דבי גל, משפחת ויזל החליטה לפנק את הילד בסניף FOX בירושלים עם הפרזנטורים מאיה ורטהיימר ועופר חיון
תום נחום |  4
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, יחצ)
בשבוע שעבר מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג פרסמה בסטורי שלה באינסטגרם את תגובתו של מנכ"ל פוקס ישראל, אסף ויזל, אחיו של הראל ויזל, לתיעוד הקשה מירושלים ובו נצפה מעצב השיער דבי גל תוקף ילד בעל צרכים מיוחדים ואת אביו במעלית בבניין בו הוא מתגורר ודורש לדעת באיזה דירה הם גרים בטענה ש'אי אפשר שבניין כזה של מיליוני דולרים יהפכו פה לכזה מועדון של לא יודע מה. מה זה?'. אסף ויזל כזכור, הגיב לנושא כך והודיע: "אנחנו רוצים לפנק את הילד המתוק ולחבק אותו ולעשות לו כיף, אני בוכה מהווידאו הקשה ומבקש לאתר את הילד". וכעת, ההבטחה של ויזל התקיימה.
אמש הגיעו הפרזנטורים מאיה ורטהיימר ועופר חיון לסניף פוקס בירושלים ודאגו לפנק את הילד, שיצא מהחמות עם שקיות עמוסות בבגדים חדשים, כאשר אופירה אסייג אף הגיבה לנושא וכתבה: "אתם זוכרים את הסיפור המחריד של הספר המוכר מירושלים שלא הבין מה עושה ילד עם צרכים מיוחדים בבניין של מיליונרים? מי יכול לשכוח את הזוועות האלה. אסי ויזל הבעלים של פוקס הזמין את הנער לחנות לקחת כל מה שבא לו און דה האוס!!! אסי, אין על הלב שלך".
כזכור, גם מגישת קשת 12אופירה אסייג, הגיבה בזעם גדול לסרטון הקשה וכתבה כך בסטורי שלה: "תתבייש לך!!! מדובר בילד עם צרכים מיוחדים ואתה חוסם אותו לעלות במעלית??? אני מקווה שהפנים שלך ייחשפו וכל המדינה תדע מי זה הרשע כאן!!!!". עוד אמרה בתוכניתה ברדיו תל אביב: "זה מזעזע, בושה, מדובר באיש רע, חסר ערכים, ללא לב. אני מאחלת לו, לאותו איש, שחסם את הילד האוטיסט יעלה למעלית כי לא מתאים לו שילד אוטיסט יגור איתו באותו בניין, והילד צועק, והוא לא מוכן לתת לו להיכנס למעלית או לעלות למעלית, אני מאחלת שיכאב לו בלב, כמו שהוא גרם לילד המתוק הזה והחסר אונים ולכל האימהות לילדים עם צרכים מיוחדים שכותבות לי שהן בוכות מהסרטון הזה, שהלב שלהן נקרע בגללו, מי צריך אויבים כשיש לנו כזאת בהמה במדינת ישראל?".
כל זאת כאמור, על רקע התיעוד המזעזע מירושלים שמתרוצץ מהשבוע שעבר ברשתות החברתיות ובו נצפה אדם המתגורר בבניין בירושלים תוקף את אביו של נער עם צרכים מיוחדים ואת הילד עצמו במעלית הבניין כאשר אמר: "זה לא ייתכן דבר כזה פה, זה לא מושב זקנים. תיקח את הטלפון שלו עכשיו או שתעלה לדירה שהוא עולה עכשיו ואני רוצה לדעת מי זה בעל הדירה שלו, אי אפשר שבניין כזה של מיליוני דולרים יהפכו פה לכזה מועדון של לא יודע מה. מה זה? עם כל הכבוד וההערכה שלי, סליחה מראש".
כאשר נדרש לדעת לאיזה דירה הוא עולה, האב השיב: "אני לא עונה לך, תן לי לענות. אתה יכול לשחרר אותי? אני משלם בדיוק כמוך", אותו אדם, שלאחר מכן התברר כי מדובר במעצב השיער דבי גל, הגיב לצעקותיו של הנער לעברו: "שנייה חמוד, דקה, בסדר?", כאשר האב הגיב: "תשחרר אותו שהוא יוכל לקחת את התרופות שלו ולהירגע".
 
דניאל עמרם כתב על כך: "דוחה!! בירושלים בן אדם החליט שהבניין שלו יוקרתי מידיי בשביל שילד עם מוגבלות יגור שם גם. אז מול הפרצוף של הילד ואבא שלו הוא מתלונן ״על הרעש״ איזה ניתוק איכס. עדכון: מסתבר תכירו את דבי גל, מעצב שיער למפורסמים בעיקר בירושלים. זה הבחור שהבניין שלו ״יוקרתי מידיי״ בשביל ילד עם מוגבלות. הוא מחק את כל התמונות שלו בפייסבוק נקווה שימחק גם את העסק שלו. גועל!".
 
גם ידידיה אפשטיין פרסם את התיעוד הקשה ברשתות החברתיות שלו וכתב: "היי ידידיה אני מגדל את הילד החמוד הזה באהבה רבה שהוא אוטיסט בתפקוד נמוך, ואני היום חזרתי מבדיקה רפואית אם הילד, לפתע בבניין נעמד מולי גבר/אשה לא בדיוק יודע מה הוא וחסם לי את המעלית כי זה מבחינתו "לא יתכן שבבניין כזה של מילוני דולרים יהפוך למועדן של לא יודע מה" האדם היקר שמגדל את הילד מוסיף ומדגיש: וזה לא כי עשייתי לא משהו רע זה רק בגלל שהילד החמוד אוטיסט בתפקוד נמוך. מה אתם חושבים על כך?", כאשר בהמשך, גל גם הגיב בסרטון שפרסם אפשטיין.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ומה עם שרה הגיבה ? (ל"ת)
    עינב 01/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הבוטוקס זלג לו למח
    צ'ארלי 01/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור למה שרה אחוות פסיכו פ טי ם.
    סגור
  • 2.
    מר ויזל , אתה בושה לעצמך. .
    אורי 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה נתת לילד שקית עם בגדים? הרמת את הכפפה , אדם אמיד כמוך מצופה שירים עם עוד חבר או שניים מרכז יום לנוער עם מתמודדי נפש... או לילדים עם אוטיזם... שקית בגדים ....נו באמת מר ויזל. תמורת שקית הבגדים קבלת פרסום, למשל כמו בכתבה הזו ...
    סגור
  • 1.
    היה הספר של שרה.... (ל"ת)
    דנה 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור