כסף וצרכנות

איקאה מחזירה כסף ללקוחות: זה הנוהל שלא ידעתם שקיים

לקוח שרכש מוצר בשבועיים האחרונים, לפני שסייל החורף יצא אל הדרך, זכאי לקבל החזר בגובה ההנחה שניתנה בסייל של איקאה. המשמעות היא שאם היה פער בין המחיר שהלקוח שילם לבין המחיר בסייל בטווח של שבועיים לאותו מוצר הוא זכאי להחזר בגובה ההפרש
מערכת ice | 
איקאה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הנה משהו שכנראה לא ידעתם. איקאה הוציאה לדרך את SALE החורף המסורתי שלה, עם אלפי מוצרים במגוון רחב של הנחות. הסייל ימשך עד לתאריך 31.1, יתקיים בכל חנויות איקאה: אשתאול, באר שבע, קריית אתא, ראשל"צ ונתניה, אבל יש משהו שאתם חייבים להכיר ויכול לחסוך לכן הרבה כסף.
על פי וואלה! כסף, מתברר כי לקוח שרכש מוצר בשבועיים האחרונים זכאי לקבל החזר בגובה ההנחה שניתנה בסייל של איקאה. המשמעות היא שאם היה פער בין המחיר שהלקוח שילם לבין המחיר בסייל בטווח של שבועיים לאותו מוצר הוא זכאי להחזר בגובה ההפרש.
 
כדי לקבל את ההחזר, יש להגיע אל אחד מהסניפים של איקאה ברחבי הארץ עם חשבונית הקנייה בלבד ולפנות לשירות הלקוחות. ניתן לקבל את ההחזר רק בתווי קנייה ולא בזיכוי במזומן או דרך כרטיס האשראי.
SALE החורף מציע כ-2,600 מוצרים במנעד רחב של הנחות מכלל מחלקות החנות. השנה יבלטו מחלקת מיטות ומזרנים, ריהוט ואביזרים לאמבט, תאורה, טקסטיל וכלי בית, זאת לצד מחירי SALE משתלמים במיוחד גם במסעדות החנות ובחנויות המזון השבדיות, להשלמת חוויית הקנייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה