כסף וצרכנות

וולט מחזירה מוצרים: זה השדרוג החדש של האפליקציה

תם עידן החנויות? וולט וקבוצת פקטורי 54 מודיעות על שיתוף פעולה ראשון מסוגו, במסגרתו ייפתחו באפליקציה חנויות של 8 מותגים בינלאומיים. בפלטפורמה תהיינה גם אופציות לרכישת מתנות וגיפט-קארד 

מערכת ice | 
וולט ופקטורי 54 (צילום shutterstock)
קבוצת וולט וקבוצת פקטורי 54 מודיעות על שיתוף פעולה ראשון וייחודי מסוגו, במסגרתו ייפתחו באפליקציה חנויות של 8 מותגים בינלאומיים. עם מבחר פריטים אייקונים, אופציות למגוון מתנות ולרכישת גיפט-קארד, השיתוף מאפשר הזמנת משלוח מהיר והחזרות מוצרים. 
הפיתוח הטכנולוגי יאפשר ללקוחות שהזמינו מחנויות קבוצת פקטורי 54 להחזיר את הפריטים באמצעות שליח שיגיע תוך דקות ספורות, ובשלב זה השירות יוצע ללא עלות. הלקוחות יוכלו להחליט האם להחזיר מוצר מסוים או את המשלוח כולו, להזמין שליח באופן מהיר, ולמסור לו את המוצר תוך דקות בודדות. וולט תאפשר ללקוחות החזרה אחת בכל רכישה, עד 14 ימים מביצוע ההזמנה.
 
ליאור אשכול, מנכ״לית Wolt ישראל: ״אנחנו שמחים להרחיב את חווית השימוש לתחום האופנה עם שדרוג משמעותי: שירות החזרות מידיות שיאפשר את חווית הוולט המלאה גם באופנה".
תומר אירני, מנכ"ל קבוצת פקטורי 54 אמר: "הלקוח אצלנו מעל הכל, ואנחנו תמיד בוחנים שיתופי פעולה טכנולוגיים ועסקיים בכדי לתת את השירות הטוב ביותר, ולצידו חוויה ברמה הגבוהה ללקוח. שיתוף הפעולה עם וולט מתחבר לקצב החיים הדינמי בעידן שבו הצרכנים מצפים לתגובה מיידית".
בין המותגים אותם נוכל לרכוש בשיתוף הפעולה הדיגיטלי של וולט: המותג האוסטרלי UGG, פריטים של בית האופנה קלווין קליין, טומי הילפיגר וליווייס. המותג היפני אסיקס, נעליי בירקנשטוק, ד״ר מרטינס ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה