כסף וצרכנות

שופרסל תשאר עם מדפים ריקים? זה הסכסוך החדש שלה

סכסוך מסחרי חדש פרץ בין ענקית הקמעונאות לחלק מהספקים שלה, כולל כמה מחברות הייבוא הגדולות ביותר שאחראיות למאות מוצרים. הרשת ביקשה הנחה של 2-3% מהמחיר שבו היא קונה את הסחורה, אבל לא מעט מהם מסרבים
מערכת ice | 
שופרסל חוברת לשלוש ענקיות בינלאומיות (צילום shutterstock)
שופרסל בדרך למחסור במדפים שלה בסניפים ברחבי הארץ? על פי פרסום ב-TheMarker סכסוך מסחרי חדש פרץ בין ענקית הקמעונאות לחלק מהספקים שלה, כולל כמה מחברות הייבוא הגדולות ביותר שאחראיות למאות מוצרים.
על פי הדיווח, בשופרסל ביקשו הנחה של 2%–3% למוצר. כמובן ששופרסל כקמעונאית הגדולה בישראל מקבלת את ההנחה הגדולה ביותר בהתאם, אבל אסור לייבואנים להתערב לה במחיר בו היא מוכרת בסוף ללקוח הקצה.
 
ספקים סיפרו לדה מרקר: "זאת חוצפה שלא תיאמן. אף קמעונאי אחר לא בא עם דרישה כזאת, כולם יודעים שזאת תקופה לא טובה. אנחנו מנסים להימנע מלהעלות מחירים במלחמה – ובינתיים הצלחנו – ואז באה שופרסל ודורשת עוד הנחות. הרי אם אני אסכים אצטרך לגלגל את זה לצרכנים, יש מוצרים שלא משתלם לי למכור להם אם ההנחה תגדל. גם ככה הם קונים במחיר הטוב ביותר מכל הקמעונאים".
הספקים הקטנים חוששים משופרסל וקשה להם לסרב לדרישה הזו מחשש שלא יהיו בעשרות ואף מאות סניפים ברחבי הארץ והכנסתם תפגע. שופרסל מצויה בתקופה האחרונה בצמצום בכוח האדם ובלא מעט שינויים בשדרה הניהולית, גם אחרי הפסקת פלטפורמת האונליין.
בשופרסל סירבו להגיב לידיעה של דה מרקר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה