כסף וצרכנות

מכה להורים לקראת פורים: איפה נאלצים למכור תחפושות מ-2023?

בשל העובדה שהמכולה עדיין תקועה לים ועוד לא הגיעה לישראל בשל הסכנה שמהווים החות'ים בתעלת סואץ, בקרטרס מוכרים תחפושות מהשנה שעברה
מערכת ice | 
חגיגות פורים (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
בשורה לא נעימה להרבה הורים בישראל. החות'ים בתימן משפיעים אפילו על פורים. בשל הסכנה שבמעבר בתעלת סואץ והאטת הגעת הייבוא המגיע לישראל, נמכרות תחפושות מהשנה שעברה ברשת קרטר'ס.
על פי YNET, לקוחות אשר חיפשו תחפושת לקראת פורים הקרוב ברשת קרטר'ס הבינו כי מדובר בקולקציה מ-2023, חלק אף מ-2019. מוכרות בשני סניפים סיפרו: "יש עיכוב בהגעה של סחורה חדשה לרשת ובפרט תחפושות. "יש בעיה עם המכולה מארה"ב שתקועה כתוצאה מהמלחמה ואין סחורה חדשה ברשת כרגע. לא יהיו בפורים השנה תחפושות חדשות, מה שנמכר זה מלאי ישן".
 
מקרטרס ישראל נמסר בתגובה לפרסום כאמור: "בשל המצב הבטחוני, עיכובים בשינוע סחורות בים האדום והתארכות זמני ההובלה לישראל התחפושות החדשות לא יגיעו בזמן לארץ"..
עוד מסרו: "נכון לכרגע, יש בכל סניפי קרטר'ס ברחבי הארץ מגוון רחב של תחפושות שונות לפעוטות מגיל 3 חודשים ומעלה. מגוון זה כולל כעשרה דגמים שונים שרובם משנה שעברה בניהם תחפושת אבוקדו, אננס, תות, דבורה, חד קרן , חד קרן מהים, כריש, דרקון, כלב, דבורה, קקטוס, ועוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה