כסף וצרכנות

המענקים לתושבי עזה נחשפים: כמה משלם חמאס?

חמאס החליט "לתגמל" את מי שישמור על "נאמנות". בצל הזעם על מוחמד סנוואר, מוחמד דף ובכירי חמאס נוספים, הוחלט בארגון להגיע למחנות העקורים החדשים ולשלם 200 שקל לכל אזרח שיצהיר נאמנות לחמאס
מערכת ice |  1
צילום shutterstock, פלאש 90/ חסן ג'די
אחרי שהוכח כי הוא טובח באזרחי רצועת עזה אשר מנסים להימלט משטח רצועת עזה או להשתמש במסדרונות ההומניטריים שישראל יצרה, חמאס מנסה כעת לשנות את התדמית שלו ולא להיראות נואש מהפעולות המוצלחות של צה"ל.
על פי מאקו, אזרחים טוענים: "יש כאן מצב של הרס מוחלט של רכוש, אי אפשר לזהות כאן כלום". התושבים מנסים לעזוב ולהתקדם לכיוון מצרים, על כן חמאס החליט "לתגמל" את מי שישמור על "נאמנות". בצל הזעם על מוחמד סנוואר, מוחמד דף ובכירי חמאס נוספים, הוחלט בארגון להגיע למחנות העקורים החדשים ולשלם 200 שקל לכל אזרח שיצהיר נאמנות לחמאס.
 
כמובן שאמצעות השימוש בפחד של האזרחים והניצול הציני של העוני המחפיר כרגע של תושבים שנמלטו מבתיהם בלי כלום, חמאס מנסה להשיג תמיכה בכל דרך באמצעות השוחד הזה, גם אם למראית עין. 
חאן יונס לקראת השתלטות מלאה של צה"ל, כאשר רבים נכנעו בזמן הקרבות ובידי ישראל מחבלים עצורים שנלקחו לחקירה. חלק בעלי תפקידי מפתח בחמאס ובחקירות הם יכולים להעניק מידע חיוני על מיקום המנהרות וכמובן החטופים שישראל כל כך צריכה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    200 שח??? זה מה שהאיש הנאלח הזה מציע? אנחנו הצענו לפיסת
    רחלי ישראלי 01/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מידע על החטופים. אם הם יסכימו הן באמת מטומטמים
    סגור