כסף וצרכנות

ביטוח לאומי במענק חדש של אלפי שקלים: בדקו בחשבון הבנק

בהודעה של ביטוח לאומי נמסר כי: "עבור עובדים שהוגשה בעדם תביעה בחודש דצמבר באמצעות המערכת המקוונת – התגמול ישולם באופן אוטומטי ב-8.2.24, ללא צורך בהגשת תביעה"
מערכת ice |  1
מענק-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אחרי שהודיעה כי מי שקיבל את התגמול של משרתי המילואים בצה"ל של חודש דצמבר אוטומטית לחשבון הבנק, כבר קיבל את התגמול של חודש ינואר באופן אוטומטי ב-7.2.24, היום ייכנס התשלום למעסיקים שלהם עד 10 עובדים במילואים.
בהודעה של ביטוח לאומי נמסר כי: "עבור עובדים שהוגשה בעדם תביעה בחודש דצמבר באמצעות המערכת המקוונת – התגמול ישולם באופן אוטומטי ב-8.2.24, ללא צורך בהגשת תביעה".
 
גובה התגמול הוא לא פחות ממינימום של 310.52 שקל ליום ולא יותר ממקסימום בגובה 1,634.33 שקל ליום למי שמוגדר עובד חודשי, אגב עובד עצמאי שהכנסתו לפי השומה היתה גבוהה מההכנסה שלפיה שולם לו תגמול המילואים, ישולמו לו הפרשים בתוספת הצמדה למדד המחירים לצרכן. אםהכנסתו לפי השומה היתה נמוכה מההכנסה שלפיה שולם לו תגמול המילואים, יידרש להחזיר את ההפרש בתוספת הפרשי הצמדה. הפרשי המילואים יחושבו בעת חישוב הפרשי דמי הביטוח לפי השומה.
לעובד שכיר, לעובד עצמאי ולעובד שכיר שהוא גם עצמאי מחושב לפי שכרם ברוטו ב- 3 החודשים שקדמו לשירות המילואים, מחולק ב-90. לצורך חישוב התגמול יובאו בחשבון גם דמי מחלה, דמי לידה, תמורת חופשה, תגמולי מילואים, דמי אבטלה ודמי פגיעה בעבודה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    די עם הכותרות האלה
    מיכל 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    זה כאילו נועד לכולם..זה רק לקהל יעד מסוים. זה גורם לאנשים להכנס סתם וזה מה שאתם צריכים כמה שיותר צפיות. אפשר לתבוע על הטעיית הציבור אז די
    סגור