תוכן שיווקי

הזזת ספרינקלרים – איך עושים את זה?

תוכן מקודם |
fire (צילום יח"צ)
מרגע הקמת העסק אתם צפויים לעבור לא מעט שינויים, ובמקרים שונים אתם עשויים להתמודד גם עם שינוי פיזי שכולל את העברת המשרד. כשזה יקרה אין ספק שמדובר בבשורה נפלאה, שהרי המשמעות היא התרחבות עסקית שנובעת מהצלחה גדולה. מצד שני, לצד החגיגות והשמפניה חשוב לזכור לדאוג למערך בטיחות האש גם במשרד החדש. אם דאגתם לנושא עוד קודם, וסביר להניח שעשיתם זאת לפחות על פי התקנות, המשימה נראית על פניו קלה יותר. הזזת ספרינקלרים ורכישת ציוד כיבוי אש כנראה יעשו את העבודה. עם זאת, הטיפול בנושא הזה בהחלט רצוי שיתבצע באופן מקצועי, ולא מתוך ניסיון שלכם להפגין כישורים טכניים בלתי רגילים.
שומרים על כללי הבטיחות
באופן כללי זה באמת לא משנה איפה המשרד שלכם ממוקם, מה גודלו או מה אתם מייצרים או משווקים. בטיחות אש היא נושא ראשון בחשיבותו בכל עסק, בכל גודל ובכל תחום. מעבר לתקנות שמגדירות באופן ברור איך צריך לפעול, איזה ציוד כיבוי אש נדרש ואילו מערכות הן קריטיות, הנושא הזה ראוי לתשומת לב משמעותית משום שהוא פשוט יחולל הבדל בשעת צרה. מערכת גילוי עשן היא זו שתאפשר תגובה מהירה לדליקה הפורצת, מערכת ספרינקלרים תעזור להשיג שליטה מוקדמת על האש, והמערכת האוטומטית תתריע בפני כוחות הביטחון וההצלה על קיומה של שריפה שדורשת טיפול מהיר ומקצועי. בהנחה שדאגתם לכל הנושאים הללו כבר בפעם הראשונה, בכל מעבר יהיה לכם קצת יותר קל – אבל עדיין רצוי שלא תעשו את זה לבד.
מקצועיות – בלי פשרות
במילים אחרות, הגיע הזמן שתרימו את הטלפון (או תפתחו את גוגל) ותתכננו את הדרך היעילה והנכונה לעשות את זה. תכנון הזזת ספרינקלרים והעתקת מערך כיבוי האש למשרד החדש מחייב היערכות. גורם מקצועי בלבד הוא זה שיעזור לכם לתכנן את המיקום החדש של כל פרט. חשוב מכך – אם אתם משנים מיקום כי העסק גדל, סביר להניח שגם השטח שעומד לרשותכם גדול הרבה יותר. אם זה המצב אין ספק שתצטרכו לחשב מסלול מחדש ולפרוש את מערך הבטיחות בצורה נכונה יותר. אם תעשו את זה נכון לא רק שתעמדו בדרישות החוק, אלא תבטיחו לעצמם מערכת תקינה ויעילה שתשרת אתכם בשעת צרה. אנחנו תמיד מקווים שהצרה לא תגיע לעולם, אבל עדיף שתהיו מוכנים אליה רק למקרה שהיא בכל זאת תתרחש.
תגיות ספינקלרים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה