תוכן שיווקי

אקסטרה דיגיטל - נקודות המפגש בין העסק שלך לרשת האינטרנט

תוכן מקודם |
extra (צילום יח"צ)
מחפשים אחר פתרון מקצועי וכולל למטרות פרסום ושיווק באינטרנט?  זה הזמן לדעת יותר סוכנות הדיגיטל אקסטרה, אחת מחברות הפרסום והשיווק המקצועיות ביותר.
בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות מסחריות ועסקים פרטיים מגדילים את תקציבי הפרסום והשיווק שלהם למטרות קיומם של מהלכי שיווק, פרסום ויחסי ציבור באינטרנט. כבר היום, נתח הפרסום באינטרנט בשוק המקומי נושק ליותר מ-300 מיליון דולרים בשנה, כאשר ההערכות המקצועיות מדברות על כך שבמהלך שנת 2018 נתח הפרסום באינטרנט בישראל יחצה את רף ה-350 מיליון דולר ויהווה למעשה שליש מעוגת הפרסום המסורתית. "הגידול בתקציבי הפרסום באינטרנט" מסביר לנו אילן דרור, מייסד ובעלים של חברת אקסטרה. "נובע בין היתר מההיצע ההולך וגדל של הפלטפורמות המקוונות המיועדות לצרכי ניהול מהלכי שיווק ופרסום. פלטפורמות אלו, דוגמת, גוגל ופייסבוק, משכללות את עצמן בכל פעם מחדש ומאפשרות לציבור המפרסמים ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שיווקיים מובהקים שלא היו קיימים בעידן הפרסום המסורתי".
שיווק ופרסום באינטרנט- כולם כבר שם, ומה איתך?
סוכנות הפרסום אקסטרה דיגיטל, החלה את דרכה בשנת 2006 ולאורך השנים ביססה את מעמדה המקצועי כאחת מחברות הפרסום המובילות ביותר בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי. שירותי החברה חולשים על כל פלטפורמות הפרסום האפשריות. פתרונות שיווק דיגיטלי מתקדמים על ידי מומחי שיווק החל מקידום וניהול קמפיינים באמצעות קידום ממומן וקידום אורגני בגוגל, דרך ניהול  שיווק  ופרסום ברשתות החברתיות ועד לניהול קמפיינים בפורטלים הגדולים וביצוע פעולות שיווק ברשת באמצעות כתבות תוכן, יחסי ציבור באינטרנט, ניהול מוניטין חיובי ועוד, מלבד השיווק הדיגיטלי אקסטרה מעמידה לרשות לקוחותיה את ה"סטודיו", סטודיו לעיצוב ובניית אתרים, שירותי עיצוב UI/UX, אפיון אתרים ומערכות אינטרנטיות, מיתוג ועוד.
"תחום הפרסום והשיווק באינטרנט", מספרים לנו באקסטרה, "הינו תחום דינמי המחייב אותנו כאחת מחברות הפרסום המובילות בענף, לשכלל באופן עקבי ומתמיד את פתרונות הפרסום והשיווק המוצעים על ידינו. כיום, לאחר יותר מעשור של פעילות ענפה בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי, אנחנו בחברת אקסטרה מאפשרים לכל לקוח ליהנות ממעטפת שירותים כוללת החל משלב הייעוץ הראשוני, תהליך הבניה והפיתוח השיווק הדיגיטלי ועד לביסוס מעמדו כמותג מוביל בתחומו ברשת וכל זה כמכלול אחד שיודע לדבר אחד עם השני בצורה אופטימלית.
פתרונות הפרסום של חברת אקסטרה מיושמים על ידי צוות מקצועי המונה כ-25 עובדים מנוסים ומיומנים בתחומם, החל ממומחי קידום וקידום אתרים בגוגל, דרך אנשי קריאייטיב, מתכנתים, אנשי שיווק, מנהלי קמפיינים המתמחים בתכנון תקציב-אסטרטגי למטרות פרסום ושיווק באינטרנט ועוד.
הפתרונות המקצועיים המוצעים על ידינו בתחום הפרסום והשיווק באינטרנט מותאמים לכל לקוח ובכל סדר גודל של מסגרת תקציב אותה הוא מעוניין להפנות למטרות פרסום ושיווק באינטרנט. רשימת הלקוחות אותה ביססנו בהצלחה רבה לאורך השנים מורכבת גם מחברות מסחריות גדולות במשק הישראלי, גם מגופים ממשלתיים וציבוריים הנעזרים בנו למטרות הפרסום וגם מבעלי עסקים פרטיים מכל ענפי השירות, התעשייה והמסחר.
בחברת אקסטרה תוכלו להבטיח לעצמכם פתרונות ממוקדי קהלי יעד ומטרה לכל מטרת פרסום ושיווק באינטרנט. פתרונות אלו מוצעים לכם על ידי מחלקות השירות המקצועיות הפועלות בחברה וביניהן: מחלקת קידום אתרים המתמחה בניהול קמפיינים ממומנים וקידום אורגני בגוגל, מחלקת SOCIAL MEDIA המתמחה בתפעול מהלכי שיווק ופרסום ברשתות החברתיות, מחלקת תוכן וקריאייטיב המתמחה ביצירת תכנים קריאטיביים למטרות הפרסום והשיווק באינטרנט, מחלקת מחקר ואסטרטגיה המתמחה באפיון צרכי הפרסום והשיווק של הלקוחות השונים באינטרנט והסטודיו המתמחה בעיצוב ופיתוח.
אנחנו באקסטרה מאפשרים לכל לקוח ליהנות מהידע המקצועי והניסיון המעשי אותו רכשנו לאורך יותר מעשור של פעילות ענפה בתחום. הערך המוסף שלנו כסוכנות פרסום דיגיטלית טמון בעובדה שאנו מספקים לכל לקוח את הפתרון המדויק והנכון ביותר עבורו בכל נקודת זמן ולצורך כך אנו נעזרים בכל הכלים המקצועיים העומדים לרשותנו ומאגרי המידע השונים אותם ביססנו לאורך השנים בכל הנוגע להרגלי הגלישה השונים של משתמשי רשת האינטרנט בישראל. בנוסף, אנו מודעים היטב לכל שינוי המתרחש מעת לעת בכל אחת מפלטפורמות הפרסום הפופולאריות ביותר ברשת, ולאחר שאנו לומדים לעומק את מהות השינוי והשפעתו על שוק הפרסום והשיווק באינטרנט, אנו מייצרים עבור קהל לקוחותינו את מעטפת השירות הנכונה והמדויקת ביותר בעבורם.
שירותי הפרסום והשיווק המוצעים על ידי חברת אקסטרה, מותאמים עבור כל לקוח ולקוחה בהתאם לממצאי הליך אפיון מקדים הנערך על ידי יועצי השיווק של החברה. הליך זה מיועד לצרכי ניתוח סביבת התחרות ברשת האינטרנט, הגדרת מטרות הפעילות השיווקית-פרסומית ברשת ואיתור קהלי המטרה הרלוונטיים לפעילות הלקוח. שיטת העבודה בחברת אקסטרה משלבת בתוכה את כל תחנות העבודה השונות הפועלות בחברה והדבר מסייע לכל מפרסם ליהנות מליווי אישי ומקצועי לאורך כל תקופת הפעילות הפרסומית-שיווקית.
לסיום, מה הייתם מייעצים לבעל עסק פרטי המעוניין להתחיל לפרסם באינטרנט?
"בראש ובראשונה", ללמוד ולהכיר לעומק את תחום הפרסום והשיווק באינטרנט וזאת באמצעות פגישות ייעוץ מקצועיות עם נותני שירות בתחום. במקביל, הייתי מייעץ לו להגדיר את מסגרת התקציב העומדת לרשותו למטרות פרסום ושיווק ורק לאחר מכן לאתר את הפלטפורמה הנכונה אשר תוכל לסייע לו למנף את ההשקעה ולהמיר אותה ליצירת לידים ולקוחות בפועל.
מוזמנים לבקר באתר החברה https://www.extra.co.il/
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כלי שיווקי באינטרנט שיש בו הכול
    דניאל 12/2017/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כלי שיווק באינטרנט שיש בו הכול ... אבל הכול? הקמת אתרים ובלוגים, בניית דפי נחיתה ותודה, מערכת דיוור עד 10,000 נמענים, הקמת משפך שיווקי, בניית אפליקציות, בניית סרטוני וידאו, מצגות ובהמשך גם ובינרים ועוד ... כלי שבאמת יש בו הכול , קל לתפעול ומלא בסרטוני הדרכה כך שלא תלך לאיבוד ! קשה להתחרות במחיר המגוחך שלו? בוא/י להתרשם ולנסות בחינם לשבוע ? http://bit.ly/Complete-Marketing-Tool
    סגור