תוכן שיווקי

רהיטים בעיצוב אישי 2018: התאמה מקסימלית במגרש הביתי

תוכן מקודם |
Hanagria (צילום רשת האוס אין)
בחסות רשת האוס אין - רהיטים בריאים מעץ מלא
כשאנחנו מגיעים אל חנויות הרהיטים אנחנו נתקלים בשלל פתרונות יצירתיים יותר או פחות. הבעיה היא שבמקרים רבים אנחנו נאלצים להתאים את חדר השינה או את הסלון לדגמים שמוצעים לנו, או להתפשר על דגם קצת פחות אטרקטיבי רק משום שהמידות שלו הן הנכונות והטובות ביותר. האם אתם באמת צריכים להתפשר? התשובה קצרה היא לא. התשובה המלאה היא ממש לא.
כך בוחרים מזנונים מעוצבים בהתאמה אישית
לכל אחד מאיתנו יש סגנון אחר לחלוטין. יכול להיות שאתם אוהבים את המזנון שלכם בקווים ישרים ויכול להיות שעיטורים וקצוות מעוגלים עושים לכם את זה הרבה יותר. אולי הצבעים הבהירים תפורים עליכם ואולי אתם מעדיפים גוונים כהים וחמים יותר. גם אם הטרנד הלוהט הוא מזנונים צרים וארוכים אבל אתם מעדיפים פתרון רחב שיתאים לסלון קטן יותר, אין סיבה לא להשיג את השילוב בין השניים. למעשה, כל עיצוב יכול לעבור התאמה לפי הצרכים שלכם, בין אם אתם בוחרים במזנון עם מגירות עמוקות, דלתות הזזה או מזנון סרוויס בעיצוב קלאסי. היכנסו לקטלוג מזנונים מעוצבים בהתאמה אישית.
ארונות בגדים לילדים או להורים
אחד מפריטי הריהוט המרכזיים בבית הוא ארון הבגדים, ולכל חדר אנחנו מתאימים ארון שונה, לא רק משום שמידות החדרים שונות, אלא גם משום שלכל אחד מבני המשפחה צורך שונה וסגנון אישי משלו. השאלה היא מה עושים כשארון הילדים שראיתם מרהיב ביופיו אבל רחב יתר על המידה, או אם מצאתם ארון שנראה מושלם אבל הצבע קצת פחות לטעמכם. הבשורה הטובה היא שלכל אתגר כזה יש פתרון, והוא אפילו פשוט יותר מכפי שנדמה לכם. ארונות בגדים רחבים יכולים להתאים לחדר הילדים אם תחליפו את הדלתות הקיימות בדלתות הזזה, למשל. בהנחה שבחרתם ארון מעץ מלא חזק ואיכותי, תוכלו גם לבחור עבורו כמעט כל צבע שעולה בדעתכם. כיאה לעידן שבו אנחנו מקפידים הרבה יותר על הבריאות ועל איכות הסביבה, מומלץ לוודא שאתם משתמשים בצבע על בסיס מים ולכה שאיננה מזיקה.
אסתטיקה ופונקציונליות בלי פשרות
זה באמת לא משנה איזה חדר אתם מרהטים, מה הגודל שלו או איזה צורך הוא אמור למלא עבורכם. בין אם תרהטו את הסלון, את חדר הילדים או את המשרד הבית שלכם, אפשר (ואפילו רצוי) לשלב בין אסתטיקה לפונקציונליות. כדי לעשות את זה נכון ודאו שאתם יודעים בדיוק מה מידות החדר ומה מידות הריהוט שאתם מחפשים, והתאימו את הפריטים המתאימים ביותר לסגנון העיצוב שלכם. מזנון איכותי מעץ מלא יכול להיות נוח, מדויק וגם רב שימושי – ועדיין למשוך את תשומת הלב עם עיצוב משגע ומיוחד.
תגיות ילדים | מגרש | רשת
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה