תוכן שיווקי

מדוע בניית אתרים בוורדפרס הפך לקונצנזוס?

תוכן מקודם |
wordpress (צילום pixabay)
קידום באינטרנט זהו חלק חשוב ובלתי נפרד מכל עבודה שנועדה להביא לאפיקי הכנסה חשובים, כגון מכירת שירותים ומוצרים. בניית אתרים מהווים חלק משמעותי ממכלול זה, ולכן יש לגשת לנושא ברצינות מרבית ולעשות את כל מה שדרוש על מנת שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר. בוני אתרים רבים הגיעו למסקנה שהדרך הטובה ביותר להשגת מטרה זו היא בעזרת וורדפרס. הפלטפורמה, שהייתה בתחילת דרכה ממשק לניהול בלוגים בלבד, הלכה והתרחבה למעצמה בינלאומית שחולשת על כל האינטרנט.
מדוע בניית אתרים באמצעות וורדפרס זהו העניין הפשוט ביותר?
לאורך השנים היו אינספור מנגנונים המאפשרים לבנות אתרים – ג'ומלה, דרופל, תכנות ידני של כל האתר ועוד. אך המהפכה המשמעותית ביותר שעשתה וורדפרס בתחום זה מעוגנת בעובדה שמדובר בפלטפורמה פשוטה ביותר לשימוש יומיומי, ובאותה המידה גם עבור עבודה מזדמנת.  והעובדה שניתן למצוא הרבה מרכיבים שניתנים בחינם – וורדפרס נותנת התחלה טובה גם לתקציב הנמוך ביותר, שניתן תמיד לשדרג בעזרת תוספים בתשלום, תבניות עיצוביות חדשות ועוד. בסופו של דבר, קידום אורגני זהו הליך המיועד לטווח הארוך, ושימוש בפלטפורמה של וורדפרס זו הדרך הטובה ביותר להשיג את התוצאות הטובות ביותר בתחום.
קידום אורגני בעזרת בניית אתר – הכיצד?
על מנת להפיק את מלוא התועלת מהיכולות של וורדפרס במסגרת בניית אתרים, חשוב מאוד לעבוד על ההיבטים של אופטימיזציית אתרים. לוורדפרס יש את התוספים המתאימים לשם כך, למשל AllSSEOone המאפשרים להגדיר את כל המרכיבים של אופטימיזציית האתר עבור כל עמוד בנפרד ועבור האתר כולו באופן כללי. מדובר בנכס שלא יסולא בפז עבור המאמצים של קידום אורגני, וכל מומחה בתחום מנצלת זאת באופן היעיל והמקצועי ביותר. לאחר מכן, יש להיעזר בממשק הפשוט של וורדפרס לבניית עמודי תוכן איכותיים שיסייעו לדרג את האתר באופן הטוב ביותר.
על מה חשוב להקפיד בעת בניית האתר על בסיס פלטפורמת וורדפרס
כאמור, לממשק וורדפרס יש את מלאי הכלים הרחב ביותר שיאפשר להשיג את כל המטרות הרלוונטיות על קידום אורגני וגם של בניית אתרים. חשוב מאוד לבדוק באופן מעמיק ביותר את כל הכלים האלה, זאת על מנת לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר ולהבטיח תוצאות שיעשו צדק לכל המאמצים האלה וגם יציגו באופן חיובי ומלבב את הגוף שעומד מאחורי האתר המדובר. מעבר לכך, עבודה ארוכת טווח עם מערכת וורדפרס מאפשרת לראות את עולם האינטרנט המתפתח במהירות, משום שתוספים רבים זוכים לתשומת לב רבה מצד המפתחים, מתעדכנים בהתאם לדרישות של גוגל ובאופן כללי, נותנים ראייה רחבה על מה שמצופה מכל אתר ברחבי הרשת. הקפדה על כל החוקים המקובלים תאפשר ליצור את המוצרים האיכותיים והמניבים ביותר, לדאוג לתנועה ענפה באתר ולהחזיר את ההשקעה ביעילות המרבית ותוך זמן קצר.
המאמר נכתב ע״י אורי מינץ – שיווק דיגיטלי לעסקים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה