תוכן שיווקי

מה הסטייל שלכם

תוכן מקודם |
two girls (צילום pixabay)
המראה החיצוני חשוב לכולנו, אנו מקפידים לבחור את הבגדים הכי יפים, טרנדיים ובעיקר מחמיאים איתם אנו מרגישים בנוח ללכת לעבודה, בילויים ועוד. כאשר אנו נמצאים בבית שלנו אנו מרגישים הכי בנוח, לרוב נעדיף ללבוש איזה בגד ישן ומרוט שאהוב עלינו עוד מתקופת התיכון, ולמרות שהוא כבר לא אופנתי בכלל וגם לא כל כך יפה – אנו נרצה להמשיך ללבוש אותו בגלל הערך הסנטימנטלי אליו, הנוחות שהוא נותן לנו ובעיקר בגלל שאף אחד לא רואה אותנו.
כאשר אנו נמצאים בחוץ לבית, נקפיד תמיד ללבוש את הבגדים הכי יפים ועדכניים שיש, כי חשוב לנו כיצד המראה החיצוני שלנו נראה ומה אנו משדרים לסביבה. בכל שנה יש אופנה כזו או אחרת בתחום הביגוד, הנעלה ואקססוריז שלובשים, רוב האנשים לא יעדיפו ללכת אחרי הטרנדים וירצו ללבוש את הביגוד שהם אוהבים ומרגיש להם נוח.
מהו סטיילינג ולמה הוא נועד
סטיילינג הוא ביטוי מעולם האופנה. התחום עוסק בתדמית של אדם מסוים באמצעות פריטי לבוש שונים שהוא לובש, והתאמה אישית של אופנות מסוימות שהכי מחמיאות לו. כפי שנאמר, יש בכל שנה אופנות שונות שמתחלפות כל הזמן. הייתה תקופה בה נכנסה לאופנה כל אופנת מכנסי הסקיני, אך חשוב להבין כי לא לכולם אופנה זו מתאימה.
הסטיילינג נועד כדי להתאים לכל אדם את הלבוש הייחודי שהכי מתאים ומחמיא לו, תוך שמירה על אופנות וטרנדים קיימים אך בהתאמה מלאה למבנה הגוף, התדמית והאישיות של כל אחד. באמצעות שילוב של אלמנטים שונים של ביגוד, כל אחד ואחת יכולים ללבוש את הבגדים שהם אוהבים. ישנם שיטות שונות של סטייליסטים לטשטוש או הדגשה של מבנה הגוף, בהתאם למבנה גופו של כל אחד.
כך אנשים שהם מעט יותר מלאים יכולים ללבוש בגדים יפים ואופנתיים, תוך דגש על חלקים יותר מחמיאים בגופם וטשטוש של חלקים פחות מחמיאים. בדרך הזו כל אחד יכול להרגיש ביטחון עצמי ותדמית משופרת יותר.
יתרונות קורס סטיילינג
כיום עולם הסטיילינג אינו מתמקד רק בלבוש והופעה החיצונית של אדם, אלא גם בסטיילינג של בתים וחללים. באמצעות קורס סטיילינג כל אחד יכול להיכנס לתחום האופנה, ללמוד על כל האופנות והטרנדים הקיימים בתחום ולדעת כיצד ליישם זאת על אדם או חלל בית.
בקורס הסטיילינג לומדים מקצוע של ממש, שהפך להיות יותר ויותר מבוקש במהלך השנים. ניתן לראות הרבה אנשי ציבור שנעזרים בשירותי סטייליסטים אישיים, כך במהלך הופעתם הציבורית הסטייליסטים מייעצים להם מה ללבוש, איזה ביגוד ואביזרים הכי יתאימו למעמד שהם נמצאים בו ואילו סוגי בגדים אסור להם ללבוש לעולם בפומבי.
גם בתחום סטיילינג לבית ניתן לראות הרבה סטייליסטים מקצועיים שמייעצים לבתים שונים, בכל הנוגע לעיצוב פנים או אדריכלות. סטייליסטים יכולים לעצב מראה של בית תוך שימוש במגוון פריטים ואביזרים שונים לבית, ללא צורך בשיפוץ או שבירת קירות.
הודות לקורס סטיילינג מקצועי ניתן לשנות בקלות ובמהירות מראה ותדמית של אנשים, בתים ועוד.
למי מתאים קורס סטיילינג
קורס סטיילינג מתאים במיוחד למי שמתחבר מלכתחילה לכל עולם האופנה. מכיוון שסטיילינג דורש להיות מעודכן תמיד בכל מה שחדש ועדכני, אותו אדם שלומד קורס סטיילינג צריך להתחבר לכל הנושאים של טרנדים ואופנות כדי שיתחבר לתחום הלימודים הזה.
ללמידת קורס סטיילינג אין גיל. אופנה היא דבר שמתאים לכולם, בנים ובנות כאחד. הכל עניין של שאלה האם האדם מתחבר לתחום ורואה את עצמו עוזר, מייעץ ומכווין אנשים לסוג לבוש ותדמית שהכי מתאימה ומחמיאה להם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה