תוכן שיווקי

למה להזמין קרטונים למעבר דירה באתר המובילים בישראל?

כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של מוביל למעבר הדירה, עלויות, סוגי קרטונים ופתרונות אריזה - כנסו לגלות איך עושים את זה נכון
תוכן מקודם |
מעבר דירה (צילום Pixabay)
לקראת כל הובלה נוצר תמיד צורך בפתרונות אריזה. באופן טבעי עולה גם השאלה כמה עולה קרטונים למעבר דירה ואיתה גם השאלה האם ניתן להוזיל את העלות. כדי להבין איך אפשר לבצע את השינוי המשמעותי בחיים במינימום הוצאות, חשוב קודם כל לדעת מהו מספר הקרטונים שאנחנו זקוקים להם ומהם הסוגים השונים של פתרונות האריזה המתאימים למטרה זו.

מספר הקרטונים הדרוש לפי גודל הדירה

מספר הקרטונים הדרוש לכם נקבע כמובן לפי כמות הפריטים שתרצו לקחת אתכם. מומלץ בחום לנצל את ההזדמנות של השינוי בחיים ולמיין את כל החפצים שצברתם - ולארוז רק את מה שעדיין משרת אתכם באמת (את כל השאר תוכלו למסור לנזקקים או להשליך לאתרי המחזור המתאימים).
דירת חדר בדרך כלל אפשר לארוז בכ-20 קרטונים. עבור דירות 2 חדרים נדרשים 30-35 קרטונים, לצורך העברת דירת 3 חדרים הכמות עולה לכ-50, תכולת דירות 4 חדרים נכנסת ל-60-70 קרטונים ואם יש לכם בית גדול עוד יותר או כמות גדולה מאוד של חפצים שתופסים נפח משמעותי מן הסתם תצטרכו אפילו יותר - 80-90 קרטונים.

הסוגים השונים של הקרטונים

לכל קרטון יש 3 מאפיינים עיקריים:
א. עובי - ישנם קרטונים למעבר דירה חד-גליים וקרטונים דו-גליים. לפריטים כבדים כמו כלי מטבח, כלי זכוכית או ספרים מומלץ להשתמש בסוג השני.
ב. גודל - כדאי להצטייד בקרטונים מגדלים שונים כדי להבטיח אריזה יעילה ופריקה מהירה בבית החדש.
ג. חדש או משומש - בחלק מהחנויות השונות שמציעות מוצרי אריזה תוכלו לקנות קרטונים משומשים וכך גם לחסוך כסף וגם לסמן וי בסעיף האקולוגיה.


מחירי קרטונים

מחירי קרטונים למעבר דירה משתנים לפי הגודל והסוג, כשבאופן כללי קרטון בודד עולה מספר שקלים, לרוב בין 3 ש"ח ל-8 ש"ח. כך למשל קרטון דו גלי קטן יחסית (30 * 32 * 40) ניתן להשיג ב-4 ש"ח ואילו עבור קרטון דו גלי גדול יותר (50 * 50 * 50) תצטרכו לשלם 7-8 ש"ח. חלק מהחנויות מציעות חבילות של למשל 60 קרטונים (מסוגים שונים ובמגוון גדלים), כולל חומרי האריזה הנוספים (סרטי הדבקה, ניילונים נצמדים, פצפצים), במחירים נמוכים יותר מאשר רכישת קרטונים בנפרד. הבעיה היא שבדרך כלל האדם שעובר דירה לא יודע בדיוק כמה קרטונים נדרשים ולכן הוא עלול לקנות חבילה גדולה מדי ולשלם גם על קרטונים שהוא לא באמת צריך אותם.


איך להוזיל את העלות?

לשאלה איפה משיגים קרטונים למעבר דירה ישנן עוד תשובות חוץ מהום סנטר, אייס וחנויות שמתמחות בפתרונות אריזה. אופציה אחת, פחות מומלצת, היא לאסוף קרטונים משומשים ליד חנויות מכולת, סופרים וכו' - הבעיה היא שהעמידות שלהם נמוכה ובנוסף עלולים להיות בהם חרקים מזיקים כולל כאלה שלא נראים במבט ראשון. האופציה הטובה יותר היא לקבל קרטונים למעבר דירה בחינם מחברות הובלות שמציעות זאת כחלק מהשירות שלהן.
המאמר באדיבות פורטל המובילים בישראל – המקום שלכם להובלה מהירה, בטוחה וזולה: https://www.moving-israel.co.il
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה