תוכן שיווקי

איך לבחור בית תוכנה לפיתוח אפליקציות

תוכן מקודם |
אייס 224 (צילום Pixabay)
אפליקציות הן דבר נהדר. למעשה, כמו כל פיתוח טכנולוגי אחר שקיים היום – אנו לא מבינים איך חיינו בלעדיו לפני כן. הזמנים משתנים מהר והפיתוחים הטכנולוגיים הולכים ומתרחבים. מה ששולט כעת בעולם הטכנולוגי ורק ילך וישתכלל עם הזמן הוא תחום האפליקציות. היום ניתן להדליק את המזגן בבית באמצעות אפליקציה, לנהל את החשבונות שלנו, לקבל תזכורות לטלפון, לתקשר עם אנשים אחרים מכל העולם בחינם, לערוך תמונות וסרטונים, לשחק במשחקים שונים ולעשות עוד אינספור דברים אחרים. במידה ויש לכם רעיון לאפליקציה ואספתם מספיק כסף כדי לפתח אותה, אתם לבטח עוסקים כעת בשאלה "מי יפתח לי את האפליקציה?"
 

מי מפתח לי את האפליקציה?

ובכן מרבית בעלי העסקים/יזמים בעלי האפליקציות הם לא אלה שמפתחים אותה באופן ישיר אלא אנשים בעלי רעיונות וחזון, אשר שוכרים שירותים של בית תוכנה לפיתוח אפליקציות למשל או בונים בעצמם צוות פיתוח – שהוא ירים עבורם את האפליקציה כפי שהם רוצים. בנייה עצמאית של הצוות עשויה לדרוש מכם זמן עבודה נוסף, משאבים וסבלנות. במקום זאת כדאי לייצא את העבודה לחברה חיצונית שתפתח עבורכם את האפליקציה על כל מחלקותיה: מחלקת תכנות ופיתוח, מחלקת עיצוב גרפי, מחלקת שיווק ועוד. בחירת בית תוכנה לפיתוח האפליקציה שלכם תקבל עליכם מבחינה כלכלית ומבחינת זמן ומאמץ לאיסוף כל הצוות בעצמכם ותהיה בעלת יתרונות רבים אחרים לפיתוח האפליקציה שלכם.
 

היתרונות בשכירת בית תוכנה מסודר:

  • ניסיון – בית תכנה מקצועי יהיה כבר בעל ניסיון בפיתוח והרמה לאוויר של אפליקציות מסוגים שונים ולכן האפליקציה שלכם, גם אם תהיה פרויקט יצירתי וגדול היא בסך הכול עוד אפליקציה שצריך להרים לאוויר ועבור החברה זה יהיה קלי קלות.
  • זמן ומאמץ – חסכו זמן ומאמץ במציאת האנשים הנכונים והשקיעו הרבה פחות זמן במציאת בית התכנה הנכון.
  • כסף – קבלו את כל השירותים במקום אחד וחסכו כסף.
  • יציבות – חברה העוסקת בתחום זה במשרה מלאה לפרנסתה תוכל לספק לכם את העבודה כראוי שלא כמו אוסף של פרילנסרים שמצאתם והיום זה לא יכול לעבוד, מחר השני פתאום לא יכול לעבוד וכו'.
 
כדוגמה לבית תוכנה אפשר לקחת את dogma פיתוח אפליקציות מובייל שהקימה חממה לפיתוח אפליקציות ונותנת מענה מקיף משלב האפיון, לפיתוח, שיווק וכמובן גם להגנה משפטית על הרעיון והפיתוח.
 

טיפים חשובים לבחירת בית תוכנה לפיתוח האפליקציה:

יש כמה מרכיבים חשובים כשמדברים על בחירת בית תכנה לפיתוח האפליקציה שלנו. ראשית – הניסיון של בית התוכנה הנו קריטי. לניסיון אין תחליף ברוב תחומי החיים אם לא בכולם. בית תוכנה שכבר פיתח לא מעט אפליקציות ידע לפתח את שלכם על הצד הטוב ביותר, להימנע משגיאות פיתוח קטנות שפגעו באפליקציות עבר שהם פיתחו, להבין כיצד לפתח את האפליקציה בהתאמה לחוויית משתמש ולמה שהולך היום ועוד. שימו לב שאתם בוחרי בית תוכנה שיודע לפתח אפליקציות מהסוג שאתם צריכים. אפליקציות לאייפון שונות מאפליקציות לאנדרואיד לדוגמה ודורשות ידע בשפות תכנות שונות. כמו כן וודאו שבית התכנה יכול לספק לכם כל מה שצריך גם מבחינת העלאת האפליקציה לאוויר, שירותי עיצוב וכל דבר אחר שאתם צריכים.
 

הקפידו על הסכם עבודה מסודר:

הסכם עבודה מסודר תמיד פותר בעיות בין הצדדים. כדאי לאפיין לפרטים את האפליקציה שאתם צריכים ואת הציפיות שלכם מבית התכנה, לרבות פיתוח של דברים קטנים בתוך האפליקציה, עלויות, הסדרי תשלומים, לוח זמנים, תיקונים במידת הצורך ושירותים נוספים שאתם רוצים שיכללו במסגרת התמחור. אנו לא מעודדים התעסקות משפטית בסופו של דבר אולם פיתוח אפליקציה דורש לרוב לא מעט כסף ולכן אם אתם רוצים להיות רגועים שאתם עושים את ההשקעה הנכונה ורוצים להפחית סיכונים, דאגו לעגן הסכם מסודר בין הצדדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה