תוכן שיווקי

פרסום בגוגל - מהיום מונגש יותר, קל יותר והרבה יותר איזי!

תוכן מקודם |
איזי אדס (צילום Easy Ads)
בכל יום אלפי לקוחות פוטנציאלים מחפשים בגוגל שירותים, מוצרים, מקומות, מחירים ובמילים אחרות - הכל. גוגל הוא הרי מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם וברור לכולם עד כמה הנוכחות בו חשובה וחיונית לעסק, אם אתם לא נמצאים בגוגל אתם מוותרים במודע על יותר מ-90% מקהל הלקוחות שלכם.
עד עכשיו אם רציתם לפרסם בגוגל היו לכם שתי אפשרויות: 1. להקדיש זמן יקר וכסף וללמוד איך לפרסם בגוגל 2. לשלם למישהו שינהל עבורכם את הפרסום בגוגל.    
היום יש גם אפשרות שלישית, שירות חדש ומהפכני הגיע לישראל בשם EasyAds, המציע פרסום בגוגל בקלות, בממשק נוח ומונגש בעברית.
לא צריך להיות גאון שיווק בגוגל כדי לפרסם עם איזי אדס ולא צריך להקדיש שבועות ללמידת המערכת. דרך איזי אדס אפשר לקבל מידע מקיף ומפורט על פרסום בגוגל, מחירים עדכניים  לקליק, נפח חיפושים, מילות מפתח, טיפים ושיטות, כך שכל אחד יכול לפרסם בגוגל!
למה כדאי לפרסם בגוגל?
 אם זה לא כבר ברור לכם למה כדאי ואפילו צריך לפרסם בגוגל,
הנה כמה נימוקים שיעשו סדר:
שטח הפרסום הגדול בעולם:
אם יכולתם עכשיו לפרסם שלט חוצות באיילון ולשלם רק על נהגים שהביעו עניין גלוי בפרסום שלכם, הייתם עפים על ההזדמנות נכון? עכשיו באיילון עוברים כ-750,000 כלי רכב ביום ופרסום שלט חוצות שם עולה עשרות אלפי שקלים אם לא יותר.
בגוגל לעומת זאת יש 63,000 חיפושים בשניה, זה 228 מיליון חיפושים בשעה שזה 5.6 ביליון חיפושים ביום! וכאן התשלום הוא פר קליק והתקציב פרסום יכול להיות גם 500 שקלים.
עכשיו זה לא אומר שפרסום שלט חוצות זה לא כדאי חלילה, זה פשוט מדיום מסוג אחר המשדר יוקרה ומיתוג ולא כל עסק יכול לאפשר לעצמו תקציב פרסום בסדר גודל כזה.
אבל פרסום בגוגל מאפשר לכל עסק מקטן עד גדול לפרסם בשטח הפרסום הגדול בעולם בתקציב שלו, בשעות שלו ובאופן ספציפי וממוקד לקהל שלו, משתלם נכון?
סיכויי המרה גבוהים:
אף אחד לא יקנה משהו שהוא לא צריך, הצורך יכול להיות גם פשוט תחושת עונג מסוימת אבל תמיד כשאנחנו מוכרים משהו, בין אם זה שירות או מוצר אנחנו נותנים מענה לצורך.
עם פרסום בגוגל אנחנו נותנים מענה ישיר לצורך, בן אדם מחפש את מה שהוא צריך ומוצא אותו. פרסום בגוגל זה לא כמו פרסום מודעות מסורתי בו אנחנו מציעים את השירות שלנו ללקוחות פוטנציאליים, בגוגל הלקוחות מחפשים את מה שיש לנו להציע. משמע הסיכויים להמיר את אותם מלקוחות פוטנציאליים ללקוחות משלמים - הרבה יותר גבוה.
מגוון אפשרויות פרסום בגוגל
פרסום בגוגל מתייחס להרבה יותר מפרסום במנוע החיפוש. גוגל שולטים בערוצי המדיה העיקריים בעולם האינטרנט, ביניהם: ג'ימייל, Waze, YouTube, גוגל שופינג, גוגל מפס ורשת המדיה של גוגל שדרכה אפשר לפרסם באתרים ואפליקציות ברחבי העולם. כמעט כל אפשרויות הפרסום בגוגל פרט לוויז מנוהלות כולן במקום אחד - גוגל Ads. גוגל אדס  מציעה מגוון סוגי מודעות, מודעות טקסט, באנרים, סרטונים, תוספים ופיצ'רים ייחודיים, אפשרויות פילוח קהל מתקדמות ובקיצור כל מה שמפרסם צריך כדי להגיע בדיוק לקהל היעד בדיוק בזמן הנכון ובמקום הנכון.
פרסום בגוגל באיזי
 אז אחרי שהבהרנו למה כדאי לפרסם בגוגל, מגיע החלק המאתגר - איך עושים את זה?
לא משנה עד כמה גוגל שואפים לפשטות וקלילות, זה לא קל לפרסם בגוגל, לפחות לא באופן מוצלח… יש כל כך הרבה אפשרויות פרסום והן מתחדשות מרגע לרגע, הכל רשום בשפה שלא מתאימה לאדם מן היישוב. תכל'ס אתם בעלי עסק בתחום המסעדנות, אינסטלציה, שיפוצים ואתם לא באמת חייבים להבין את כל המושגים והמילים הגבוהות של גוגל, בדיוק בשביל זה יש את איזי אדס. 
EasyAds עובדים בממשק ייחודי וראשון מסוגו בישראל, המספק נתונים ומחירי פרסום עדכניים ומידע מפורט בשפה פשוטה וברורה בעברית. דרך המערכת של איזי אדס תוכלו לבצע בדיקת פוטנציאל שמגלה לכם מה פוטנציאל הפרסום שלכם בגוגל. בבדיקה תקבלו מחירי פרסום בגוגל, מילות מפתח רלוונטיות, נפח חיפושים באזור הפעילות שלכם והערכת תוצאות פרסום העסק בגוגל. בזכות בדיקת הפוטנציאל של איזי אדס, לפני שתעלו קמפיין בגוגל תוכלו לדעת מראש לכמה תוצאות לצפות בתקציב הפרסום שלכם. בין אם אתם רוצים לפרסם בגוגל ב-300 ש' או ב-3000 ש' מעכשיו תוכלו לעשות זאת בפשטות.
באיזי אדס תוכלו לקבל תמיכה וייעוץ מקצועי בטלפון ובווטסאפ ומפרסמים גדולים יותר מקבלים תמיכה רחבה יותר ומענה אישי. בנוסף, דרך איזי אדס תוכלו לקבל מידע מקיף ומפורט על כל אפשרויות הפרסום בגוגל. החל ממדריכים מפורטים, מידע על כלי הפרסום, סרטוני הדרכה, בלוג פרסום בגוגל, טיפים ואפילו עמוד שאלות ותשובות שם כל אחד יכול לשאול שאלה ולקבל תשובה ממקצוענים בתחום.
דרך איזי אדס כל אחד יכול לפרסם בגוגל, גם בלי ידע מוקדם בשיווק, גם אם מעולם לא העלתם קמפיין באינטרנט, הממשק כל כך פשוט וברור שהפרסום בגוגל באמת הופך לקל.
פרסום ממוקד בגוגל עם איזי אדס
 גוגל שולטת בכל הצמתים הראשיות באינטרנט, כשמישהו מתחיל נסיעה הדבר הראשון שהוא עושה זה לפתוח Waze, כשמישהו רוצה לראות משהו הוא נכנס ליוטיוב, כשמישהו רוצה לשלוח מייל הוא נכנס לג'ימייל, כשמישהו רוצה לקנות משהו הוא מחפש בגוגל וכשמישהו צריך איש מקצוע איפה מחפש? התשובה כבר מובנת מאליה. 
בזכות השליטה האדירה שיש לגוגל בכל הערוצים הראשיים באינטרנט, לגוגל יש מגוון אפשרויות פילוח קהל. בגוגל אפשר לפרסם קמפיין ממוקד לקהל יעד לפי מיקום ברמת ארצות עד רחובות ספציפיים, קמפיין ממוקד לפי שפה, לפי מגדר, תחומי עניין, דמוגרפיה, שעות פעילות של העסק ועוד.
בנוסף גוגל מציעה קמפיינים מותאמים וממוקדים לפי מטרת פרסום. בין אם אתם רוצים יותר טראפיק באתר, יותר לידים, יותר הורדות לאפליקציה, יותר חשיפה או יותר קליקים, בגוגל תמצאו אין סוף כלי פרסום שיעזרו לכם להגיע למטרה שלכם.
עם המערכת של איזי אדס תוכלו לפרסם בגוגל קמפיינים ממוקדי מטרה לדוגמה: קמפיין רימרקטינג, קמפיין טראפיק, קמפיין לקידום אפליקציות, קמפיין במייל ועוד.
במערכת של איזי תוכלו למצוא את כל כלי הפרסום וכל אפשרויות הפרסום בגוגל ולפרסם קמפיינים ממוקדים לכל מטרה בקלות.
חוסכים זמן וכסף בפרסום בגוגל
 במקום להיכנס לטריטוריה לא מוכרת ולבלות שבועות וחודשים בניסוי וטעיה, דרך איזי אדס אפשר ללמוד, להתעדכן ולפרסם בגוגל גם בלי ידע מוקדם.
באיזי אדס תמצאו מדריכים מפורטים לפרסום בגוגל בעברית עם צילומי מסך שיקחו אתכם שלב אחר שלב עד להעלאת קמפיין, מאמרים נרחבים על כל אפשרויות הפרסום בגוגל, סרטוני הדרכה, כלים, שיטות, מילון מונחים ומושגים בתחום ועוד. דרך איזי אדס תוכלו להתייעץ עם מומחים בתחום, לשאול שאלות ואף לתת מענה לשאלות של מפרסמים אחרים. 
עם המערכת של איזי אדס תוכלו לחסוך זמן בהתעסקות ומחקר, כל אפשרויות הפרסום בגוגל פרוסות בפניכם במרוכז בקלות וביעילות לשימושכם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    די עם היחצ
    יחת 12/2019/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די
    סגור