תוכן שיווקי

עדיין אין לך אתר לחנות? 5 דברים שאתה מפספס

תוכן מקודם |
חנות אינטרנטית (צילום PIXABAY)
האם עדיין לא הקמתם אתר לחנות שלכם? הידעתם כי אתר מכירות באינטרנט יכול להניב עבורכם הכנסה משמעותית ולהגדיל את המכירות בצורה דרסטית ומשתלמת? הכנו עבורכם כתבה מפורטת המסבירה מדוע גם אתם חייבים להקים חנות מקוונת לעסק שלכם ומה אתם מפספסים אם לא תקימו במהרה חנות באינטרנט.
רקע כללי
חנות באינטרנט הפכה בשנים האחרונות למרכיב הכרחי לכל בעלי החנויות, ובמיוחד לעסקים הקטנים והבינוניים. ישנם יתרונות רבים להקמת חנות וירטואלית, למשל חשיפת העסק שלכם ללקוחות פוטנציאליים רבים בארץ ובכל העולם, החנות עובדת בשבילכם 24/7, קל לתפעל אותה וכמובן אתם יכולים ליהנות מגידול משמעותי במספר הלקוחות והמכירות.
הכנו עבורכם רשימה הכוללת 5 סיבות עיקריות מדוע כל עסק מכירתי חייב כיום חנות באינטרנט.
גידול משמעותי במספר הלקוחות
אתר מכירות לחנות שלכם מבטיח לכם גידול משמעותי בהיקף המכירות בעסק. הלקוחות לא צריכים להגיע פיזית לחנות שלכם, הם יכולים לרכוש מוצרים שונים שאתם מציעים באתר בלי לבזבז זמן כדי להגיע אליכם. כמו כן, אם תשקיעו באתר מכירות מעוצב וידידותי למשתמש ובשיווק יעיל - תיהנו מגידול משמעותי במספר הלקוחות ובעלייה ניכרת במכירות וברווחים.
באמצעות חנות וירטואלית תוכלו להציע מוצרים רבים, לפרסם מבצעים אטרקטיביים, לנקות מדפים בתקופות של מבצעי המכירות ברשת ועוד.
כולם קונים באינטרנט
לבטח גם אתם שמעתם בחדשות או קראתם בעיתונים וברשתות החברתיות שכולם קונים היום באינטרנט. כדי להצטרף לחגיגת המכירות באינטרנט עליכם להיות נוכחים שם, והדרך לכך היא באמצעות הקמת אתר מכירות חדש ומעוצב.
חשוב לציין כי חנות וירטואלית המוקמת במערכת מתקדמת וחדשנית כמו החנות הוירטואלית של קונימבו מותאמת גם למובייל. יותר ויותר אנשים רוכשים באמצעות הנייד שלהם, וכדי לא לפספס לקוחות כדאי גם לכם להקים במהרה אתר מכירות רספונסיבי ומעוצב, עם מערכת סליקה וכלים נוספים.
לקוחות רבים הפסיקו להגיע לקניונים או לחנויות במרכזי הערים מטעמי נוחות. במקום לחפש חניה, להתמודד עם עומסי תנועה כבדים וללא צורך להגיע בשעות הפעילות של החנות הפיזית – הם יכולים לרכוש את כל המוצרים בחנות שהקמתם בלי לקום מהספה ואפילו בזמן העבודה, 24/7.
מיתוג מנצח ובידול מהמתחרים
כדי להתמודד היטב על הכיס של הלקוחות עליכם לדאוג למיתוג העסק שלכם, בעזרת החנות הווירטואלית תיהנו ממיתוג מוביל, ממיצוב העסק ומבידול מהמתחרים. למעשה, החנות באינטרנט תאפשר לכם להתחרות גם בעסקים גדולים וברשתות מובילות, והרווח כולו שלכם.
מיתוג ומיצוב העסק שלכם כמוביל בתחומו יהפוך אתכם לאוטוריטה בתחום בו אתם עוסקים, לקוחות רבים יגיעו אליכם – לחנות באינטרנט וגם לחנות הפיזית.
פרסונליזציה
יש לקוחות שחייבים שירות אישי לכן הם תמיד יגיעו לחנויות בקניונים ובמרכזי הערים, אך כיום רבים מעדיפים לבצע קניות באינטרנט בגלל הנוחות, האפשרות להשוות מחירים בקליק מהיר ומסיבות נוספות.
את תקימו את אתר המכירות שלכם במערכת מתקדמת תיהנו מכלים מתקדמים ואוטומטיים הלומדים את הרגלי הרכישה של הלקוחות, ובפעם הבאה שהם יבקרו באתר שלכם המערכת תתאים להם פריטים בהתאם להעדפות שלהם, כלומר יש תהליך פרסונליזציה חדשני המבטיח ללקוחות חוויית קניות מותאמת אישית.
חשיפה רחבה ושיווק אפקטיבי בדיגיטל
בעבר הלא רחוק לבטח שמעתם כי ללא אתר באינטרנט אתם בעצם לא קיימים. כיום עליכם להקים אתר מכירות מתקדם שאפשר לשווק אותו ביעילות ברשתות החברתיות ולקדם אותו בגוגל. קידום נכון בגוגל וברשתות החברתיות מבטיח לכם חשיפה עצומה כיוון שהאתר יופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל, ובנוסף תיהנו מעוקבים רבים בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות, ותוכלו לנתח ולהבין מה הלקוחות מחפשים ולהתאים את המכירות והמוצרים לדרישות המשתנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה