תוכן שיווקי

מה צריך לדעת לפני שעוברים לדירה חדשה?

רגע לפני שאורזים את החפצים ואת הרכוש הכי יקר לכם, מוודאים צ'ק ליסט עבור מעבר דירה. האם ארזנו הכול? אם כן, האם הכול ארוז כמו שצריך וללא סיכונים לנזקים? בואו נדבר על הובלות דירות, חברות הובלה מומלצות ומה שבין כל אלו.
תוכן מקודם |
מעבר דירה (צילום depositphotos)
מה משותף לשירותי של חברת הובלות מומלצת, לקוח מרוצה וחפצים שלמים שלא נשברו? דבר אחד – בחירת חברת הובלות בצורה הכי נכונה. כיצד נבחר מובילים מומלצים שלא יותירו אחריהם נזקים ברכוש שלנו? אתם מוזמנים להכיר את טופ הובלות – פורטל הובלות הגדול בישראל. מחפשים אחר שירותי אריזה? אולי שירותי אחסון לטווח ארוך? רוצים לבצע השוואת מחירים להובלת דירה או משרד? בואו נדבר על כל מה שצריך לדעת.
עוברים דירה? טופ הובלות מסייע לכם למצוא מובילים בשניות
לא פעם, יהיה עלינו לארוז את החפצים שלנו ולעבור דירה. לפעמים זה יהיה מתוך בחירה, לפעמים מתוך כך שכופים עלינו מעבר מתוך סיבה כזו או אחרת. בין אם כך או כך, אתם מוזמנים להכיר את כל מה שצריך לדעת, רגע לפני שמזמינים את שירותיה של חברת הובלות מומלצת.
אילו סוגי הובלות קיימים? האם הובלת מנוף היא הכרחית רק כאשר יש בעיית משקל גבוה? האם ישנה משמעות לכלי ההובלה בהם חברת ההובלות משתמשת? אין ספק, שאלות חשובות שכדאי לתת עליהן את המענה הכי מדויק שאפשר. אם כך, בואו נתחיל מהנושא של חברת הובלה – מה צריך לדעת עליה ובמה חשוב להתעניין מראש?
מה חשוב לדעת על הובלות?
אנחנו אישית ממליצים לכם לבדוק דבר אחד מרכזי ומאוד חשוב, לפני הכול – האם חברת ההובלות מספקת לכם אחריות על ההובלה? מאוד חשוב לברר זאת מראש. לאחר שאתם מוודאים את נושא האחריות על החפצים שלכם, אתם יכולים לבדוק לגבי המשאיות בהן חברת ההובלות משתמשת.
האם המשאיות תקינות? האם מתוחזקות? אנחנו ממליצים לכם אפילו לפתוח את ספר טיפולי הרכב של המשאיות, ככה תוכלו לוודא כי מדובר בכלי תחבורה מתוחזקים ואמינים. המשאיות אינן תקינות? צפו לטלטולים בזמן ההובלה, מה שגורם לקריסה של ציוד וקרטונים, מה שבסופו של דבר מוביל לשבירה ונזקים בציוד שלכם.
משאיות הובלה מוזנחות? נורית אדומה!
אם אתם מגלים כי חברת ההובלה מזניחה את השמאיות ואינה מקידה על טיפולים שגרתיים במוסך, אתם מוזמנים לסמן את החברה הזו באדום ולעבור הלאה לחברת ההובלות הבאה. אילו עוד שירותים אפשר לקבל לפני הובלת דירה, תוך כדי המעבר ולאחר המעבר?
בואו נתחיל מזה ששירותי אריזה הם תמיד מבורכים, והם גם מה שימנע מהציוד שלכם להינזק. מעבר לשירותי אריזה, חברות הובלות מומלצות משתמשות גם במחסני אחסנה לציוד. את אותם מחסני בטון היא מציעה ללקוחות המבקשים לאחסן ריהוט וציוד לטווח קצר וארוך גם יחד. ושימו לב, חשוב יהיה לוודא כי המחסנים אכן עשויים מבטון והם אטומים.
אחסון רהיטים וציוד לטווח קצר וארוך
בכל מקרה בו המחסנים אינם אטומים, אתם בהחלט מסתכנים בנזק לציוד שלכם. אל תתפשרו על זה. אם אתם שמים לב שגגות המחסנים עשויים אזבסט או רעפים, אין לאחסן את היוד שלכם במחסנים אלו! רוצים עוד המון מידע מועיל וחשוב?
הכירו את טופ הובלות – פורטל ההובלות של ישראל, למעשה, הכי גדול בישראל. דרך הפורטל תוכלו לערוך השוואת מחירים בין חברות הובלה מומלצות, לעיין במחירוני הובלה מומלצים, לקרוא חומר עיוני ולבצע בחירה מושכלת של חברת הובלות מקצועית. לאחר שתשאירו את פרטיכם, תקבלו עד 3 הצעות מחיר מחברות הובלה מומלצות. ללא ספאם.
תגיות מעבר דירה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה