קריפטו

הקריפטו בדרך לסנסציה: מנפיקת ה-USDT מחוללת מהפכה בשוק

מנפיקת מטבע הקריפטו היציב הגדול בעולם הוסיפה לשוק נזילות בהיקף 30 מיליארד דולר. שוק המטבע USDT התנפח במספר חודשים לממדי ענק ועומד נכון להיום על 97.7 מיליארד דולר – שיא כל הזמנים. USDT מוצמד לדולר האמריקני, וטטר המנפיקה שלו מצליחה לשמור על ערכו יציב למדי
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
מנפיקת מטבע הקריפטו היציב הגדול בעולם הוסיפה לשוק נזילות בהיקף 30 מיליארד דולר. שוק המטבע USDT התנפח במספר חודשים לממדי ענק ועומד נכון להיום על 97.7 מיליארד דולר – שיא כל הזמנים. המטבע USDT נחשב לעמוד השדרה של שוק הקריפטו. הוא המטבע הנסחר ביותר בשוק הקריפטו – יותר מביטקוין, וגם השמיש מכולם - כשני שלישים מכל העסקאות בשוק הקריפטו נעשות באמצעותו. 
USDT הוא האופן שבו נכסים דיגיטליים מחליפים ידיים, בזמן שביטקוין, המטבע המוכר והוותיק יותר, נותר בארנקים של משתמשים, איטי וקשה לשימוש. הסיבה לעלייה המטאורית של USDT מבית טטר היא משום שקל להעביר אותו, הוא מציע יציבות, ולא פחות חשוב מכך גם כולל היצע כסף אדיר שנראה שעולה במהירות, בלי הפרעה או בקרה. 
 
USDT מוצמד לדולר האמריקני, וטטר המנפיקה שלו מצליחה לשמור על ערכו יציב למדי.  כיצד היא מצליחה לשמור אותו על מחיר פחות או יותר זהה לדולר האמריקני ולאורך זמן? טטר מבטיחה שכל USDT שהיא מנפיקה, מגובה אחד לאחד בנכסים סולידיים כמו דולר אמריקאי אך בעיקר אג"ח ממשלתיות. אם כל USDT שהיא מנפיקה מגובה, המשמעות היא שהיא יכולה לעמוד בכל ביקוש שיידרש ממנה ו"ריצה אל הבנק" אינה דאגה רלוונטית. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה