קריפטו

בלאקרוק בהישג ענק: אלו נתוני הנשיא שנרשמו בתחום הביטקוין

ברקע האישור של רשות ניירות הערך בארה"ב לשווק קרנות סל אשר מחקות את הביטקוין, בלאקרוק מדווחת כי הקרן (IBIT) זכתה לתזרים של 788 מיליון דולר ב-5 במרץ, וכי היא מחזיקה נכסי קריפטו בשווי של יותר מ-190 מיליארד דולר. הדבר מציב אותה כ"שולטת" בתחום מכירת תעדות סלו
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
לאחרונה רשות ניירות הערך בארה"ב אישרה את השימוש בקרנות סל אשר עוקבות אחר הביטקוין, כאשר יש כמה חברות אשר מציעות לסוחרים את הקרנות הללו – בלאקרוק ביניהן. על פי הנתונים, הקרן (IBIT)  של החברה זכתה לתזרים של 788 מיליון דולר ב-5 במרץ, ובכך קבעה שיא יומי חדש על ידי רכישות שוות ערך ל-12 אלף מטבעות ביטקוין חדשים.
מתוך כך, בלאקרוק הופכת ל"שולטת" בתחום מכירות תעודות סל מחקות ביטקוין, עם נכסים בשווי של יותר מ-190 מיליארד דולר. לפי נתוני החברה, רוב הסוחרים במטבעות אלו הם תושבי ארה"ב, ואילו מדינות אירופה מתברגות לאחר מכן. חשוב לציין כי מדובר במהפכה של ממש בתחום הקריפטו, מאחר וסוחרים רבים פחדו להשקיע בתחום שנחשב ל"לא יציב" ובעל תנודתיות גבוהה. כעת הם מצליחים לקבל נחת בזכות השקעה בקרנות סל (ובכך מורידים את רמת הסיכון של השקעתם), ובו זמנית תורמים לעלייה בערך המטבע.
 
כזכור, אתמול (שלישי) הביטקוין הצליח לשבור את שיא כל הזמנים כאשר חצה את רף ה-69 אלף דולר. כמו כן, מטבע הקריפטו עלה בכ-50% במהלך 2024, והתאושש ביותר מ-300% מאז הגיע לשפל שלאחר המגפה של כ-16,500 דולר בדצמבר 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה