קריפטו

מהפכת הקריפטו: קרנות הענק ישקיעו בסטארט-אפים, מי יכבוש את השוק?

שתי קרנות הון סיכון מובילות הודיעו על הקמת גופים חדשים שישקיעו בסטארט-אפים בתחום. גלקסי דיגיטל נמצאת בשלבים הראשונים של גיוס השקעה לקרן בסך של 100 מיליון דולר. בנוסף, Paradigm מתכננת לגייס בין 750 ל-850 מיליון דולר לקרן נוספת
מערכת ice | 
קריפטו. אילוסטרציה AI
על רקע העלייה המשמעותית בשוק מטבעות הקריפטו מתחילת השנה, שבצדה זינוק ניכר במחיר הביטקוין והקמת קרנות הסל למטבע המוביל את השוק, המטבעות הדיגיטליים הפכו למושא התעניינות נרחב בקרב משקיעי הון סיכון בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין. שתי קרנות הון סיכון מובילות, גלקסי דיגיטל ו-Paradigm, הודיעו בימים האחרונים על הקמת קרנות ענק חדשות.
מטרתן של הקרנות היא תמיכה בסטארט-אפים מהתחום. גלקסי דיגיטל נמצאת בשלבים הראשונים של גיוס השקעה לקרן בסך של 100 מיליון דולר, כאשר קרן ההון סיכון Paradigm מתכננת לגייס בין 750 ל-850 מיליון דולר לקרן חדשה נוספת. באמצעות זרוע ההשקעות שלה, Galaxy Ventures, גלקסי דיגיטל צפויה לבצע השקעות משמעותיות בסטארט-אפים בתחום הקריפטו.
 
על פי פרסומים בסוכנויות הידיעות, Galaxy Ventures מתכננת להשקיע במהלך שלוש השנים הקרובות לפחות מיליון דולר בעד 30 חברות קריפטו בשלביהן המוקדמים. הקרן תתמקד בסטארט-אפים המפתחים יישומים פיננסיים עבור כלכלה מבוזרת (DeFi), תשתיות תוכנה ופרוטוקולים בתחום הבלוקצ'יין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה