קריפטו

שוד ענק בסך 25 מיליון דולר: "הראשון מסוגו בהיסטוריה"

שני אחים מארצות הברית הואשמו באחת מההונאות הגדולות שנעשו אי פעם, כאשר גנבו 25 מיליון דולר במטבעות קריפטוגרפיים. השניים צפויים ליותר מ-20 שנות מאסר אם אכן יימצאו אשמים
מערכת ice | 
הונאת קריפטו-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
שני אחים שלמדו באחת האוניברסיטאות היוקרתיות ביותר בארה"ב הואשמו בגניבת 25 מיליון דולר במטבעות קריפטוגרפיים תוך 12 שניות. אנטון פרייר-בואנו, בן 24, וג'יימס פרייר-בואנו, בן 28, מואשמים בהונאה ובהלבנת הון.
משרד המשפטים האמריקני אמר שהשוד לכאורה הוא הראשון מסוגו בהיסטוריה. התובעים טוענים גם כי זוג האחים, שלפי הדיווחים למד במכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT), ביצע את זה באפריל 20
 
"האחים גנבו 25 מיליון דולר במטבע קריפטוגרפי של את'ריום באמצעות תוכנית מתוחכמת טכנולוגית ומתקדמת שהם תכננו במשך חודשים וביצעו תוך שניות", אמרה סגנית התובע הכללי ליסה מונקו. היא הוסיפה כי סוכנים ממס הכנסה (IRS) מילאו תפקיד מפתח ב"הונאת הכספים הראשונה מסוגה והלבנת הון".
התובעים טוענים שהשניים השתמשו במיומנויות מיוחדות מאוד שלמדו ב"אחת האוניברסיטאות היוקרתיות בעולם" כדי לנצל את התהליך של Ethereum לאימות עסקאות.
"התוכנית של הנתבעים מעמידה בספק את שלמות הבלוקצ'יין", אמר עו"ד ארה"ב דמיאן וויליאמס בהצהרה ביום רביעי. האחים לכאורה גנבו מסוחרי את'ריום  על ידי השגת גישה במרמה לעסקאות פרטיות ממתינות ולאחר מכן שינו את העסקאות כדי להשיג את המטבע הקריפטו של הקורבנות שלהם.
כאשר התעמתו עם נציג של את'ריום, גורמים רשמיים אומרים שהאחים סירבו להחזיר את הכספים ונקטו בצעדים להלבנה ולהסתיר את הרווחים הגנובים שלהם. כל אחד מהם צפוי ליותר מ-20 שנות מאסר אם יימצאו אשמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה