קריפטו

הקריפטו היומי: דוג'קוין שוב קופץ, ומה הסיבה?

המטבע שזינק לפני כשנה ומאז רשם הידרדרות מתמשכת קפץ היום פעם נוספת, לאחר שנרמז כי הוא עשוי להפוך לאמצעי תשלום רשמי על אחד השירותים המוכרים בעולם
יאיר מור | 
דוג'קוין (צילום unsplash)
שוק הקריפטו רשם ביממה האחרונה מגמות מעורבות, אך כמעט אף מטבע לא עלה או ירד בשיעור משמעותי במיוחד.
ביטקוין, המטבע הגדול והוותיק בשוק, ששולט כמעט על מחצית משווי השוק הכולל של הקריפטו, רשם עלייה יומית של כמעט 0.6% למחיר של 42,704 דולר למטבע ושווי שוק של 810 מיליארד דולר – מה שלא עזר לו למחוק את הירידות של השבוע האחרון, שכן הוא עדיין נמצא כ-7.9% מתחת לערכו לפני שבוע.
את'ריום רשם את עלייה יומית משמעותית יותר, בשיעור של 1.3%, והגיע למחיר של 3,252 דולר למטבע ושווי שוק של כמעט 391 מיליארד דולר. עם זאת, גם המשקיעים בו הפסידו בטווח השבועי 6.9%.
ביננס קוין, המטבע של בורסת הקריפטו המובילה בעולם (והיחידה ששני מטבעות שלה נמצאים בין 15 המטבעות הבולטים בשוק), ירד בחצי אחוז ביממה האחרונה ו-4.6% בשבוע האחרון למחיר של 424 דולר למטבע ושווי שוק של 70 מיליארד דולר בדיוק.
 
ריפל ממשיך להידרדר לעומת יתר השוק, ורושם את הירידה המשמעותית ביותר, אם כי גם היא אינה דרמטית – 0.6% היום, ו-9.11% לעומת השבוע שעבר, כאשר כעת מחירו 76 סנט למטבע ושווי השוק שלו קרוב ל-36.5 מיליארד דולר.
קרדאנו רשם היום ירידה בשיעור של 0.4% ובשבוע האחרון איבד מערכו 12%, וכעת מחירו 1.03 דולר למטבע ושווי השוק שלו 34.8 מיליארד דולר.
ההפתעה של היום היא דוג'קוין, שזינק בשיעור של כ-4.5% ביום וכמעט 6% לעומת יום ראשון שעבר. הסיבה לכך היא ציוץ של אילון מאסק היום לפנות בוקר לפי שעון ישראל, שבו הציע האיש העשיר בעולם שמשתמשי טוויטר יוכלו לשלם על מנוי לשירותי פרימיום ברשת החברתית במטבע שהוא מקדם מזה כשנה. כתוצאה מהקפיצה שגרם מאסק עלה דוג'קוין חזרה לטווח ה-15 סנט למטבע ושווי השוק שלו התקרב לרף ה-20 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה