קריפטו

החברה שהשיקה אימוג'י של צלב קרס ביום הולדתו של היטלר

בורסת מטבעות הקריפטו בינאנס השיקה את האימוג'י החדש שלה בטוויטר, שהזכיר בצורה מחשידה את סמלה של המפלגה הנאצית. בעקבות זעם הגולשים, החברה עיצבה אימוג'י חדש: "לא מבינים איך לא עלו על זה בכל תהליך הבדיקה"
מערכת ice | 
האימוגי של בינאנס (צילום צילום מסך מטוויטר)
בורסת מטבעות קריפטו, 'בינאנס', הסירה ועיצבה מחדש אימוג'י בטוויטר, זאת בעקבות זעקה של משתמשים שציינו שהוא נראה כמו צלב קרס.
כחלק מהכניסה של טוויטר לשוק המטבעות הדיגיטליים, הפלטפורמה מאפשרת למותגים מסוימים לעצב אימוג'ים מותאמים אישית משלהם כדי לכלול אותם בהאשטאגים על מנת לקדם את העסק שלהם. במקרה הזה, בינאנס השיקה אימוג'י עבור מספר האשטאגים, כולל #Binance, #BNB ו-#BitcoinButton.
האימוג'י המשויך לתגי האשטאג הללו תיאר בלוק עם הלוגו של החברה, כשהוא מוקף בארבע זרועות מפוקסלות שכל אחת מכופפת בזווית ישרה, בדומה מאוד לסמל צלב הקרס של גרמניה בימי השלטון הנאצי.
משתמשי טוויטר מיהרו לקלוט את הדמיון של האימוג'י לצלב קרס. "הלוגו החדש של Binance הוא אימוג'י של צלב קרס", כתב אחד המשתמשים. משתמשים אחרים הדגישו את המשמעות של היום שבו בחרה בינאנס להשיק את האימוג'י: 20 באפריל, יום הולדתו של אדולף היטלר.
בינאנס הספיקה מאז להסיר את האימוג'י והחליפה אותו באחד חדש שנראה יותר כמו מטבע. "טוב, ברור שזה היה ממש מביך", כתבה החברה בטוויטר. "אנחנו לא מבינים איך האימוג'י הזה עבר כמה שכבות של סקירה מבלי שאף אחד שם לב לבעיה, אבל מיד סימנו את הבעיה ועיצבנו האימוג'י החדש מתגלגל בזמן שאנחנו מדברים" נמסר מטעם החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה