קריפטו

הקריפטו הופך לרשמי גם בברזיל, מה חושבים המומחים?

גם ברזיל נכנס לעולם הקריפטו כאשר בישיבת הסנאט המדינה הסדירה את מטבעות הקריפטו ותיצור מסגרת רגולטורית לתעשייה. שי דתיקה מנכ"ל INX בטוח: "זו מציאת אלטרנטיבה לדולר"
מערכת ice |  1
דגל ברזיל, ביטקוין (צילום pixabay)
הסנאט בברזיל העביר את הצעת החוק הראשונה של המדינה המסדירה את מטבעות הקריפטו בישיבת מליאה, שתתווה את הבמה ליצירת מסגרת רגולטורית לתעשיית הקריפטו במדינה הדרום אמריקאית. החוק עשוי להכנס רשמית בהמשך השנה לאחר שיעבור את כל האישורים
הישיבה שאישרה את הפרויקט נוהלה על ידי נשיא הסנאט רודריגו פאצ'קו שאמר: "אני רוצה לברך את ראש הפרויקט, סנטור איראג'ה, על האישור, כאן במליאת הסנאט, להצעת החוק החשובה הזו". סגן הפדרלי אוראו ריביירו הציע לראשונה את הצעת החוק ב-2015.
 
ברנרדו שוקמן, סגן נשיא בכיר בחטיבת המטבעות הדיגיטליים של חברת הכרייה האמריקאית CleanSpark, ציין כי שוק מטבעות הקריפטו זקוק לרגולציה ספציפית כדי שמשקיעים מוסדיים שנרתעים מסיכון ירגישו מעודדים ומוגנים על ידי השקעה בכריית קריפטו במדינה הגדולה בדרום אמריקה.
שי דתיקה מייסד ומנכ"ל חברת המסחר בנכסים דיגיטליים INX: "כל כמה ימים, מדינה אחרת מתקדמת לעבר אימוץ הביטקוין בהליך חוקי או יצירת מטבע משלה, היום זו ברזיל שמתקדמת לקרון של רכבת זו. כבר לא ניתן לעצור את הדהירה אל עבר אימוץ הביטקוין כמטבע בינלאומי. המטבעות הקריפטוגרפיים ובראשם הביטקוין הם נכס לגיטימי בסל ההשקעות של משקיעים רבים".
"קיימות סיבות רבות לאימוץ מטבעות קריפטוגרפיים ע"י מדינות, בראשן, אלו שאי-יציבות כלכלית מאפיינת אותן, אבל גם מציאת אלטרנטיבה לדולר, לארה"ב ולמערכת הסוויפט, כשולטת בעולם הכלכלי, על ידי מדינות שנמצאות בצד השני של התרס כמו צ. קריאה/רוסיה/איראן. צעדים אלו עשויים להיות קריטיים לאמריקאים אשר עלולים לאבד את ההגמוניה של הדולר בעולם וזה איום שאינו רק כלכלי אלא גם ביטחוני".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קרפיטן זה בלוף אמרקאי שמגבה את הדולר המתרסק (ל"ת)
    בן ארצי 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור