קריפטו

שוק ה-NFT בדרך להתרסקות? המסחר ירד ב-97%

על פי נתונים חדשים שוק ה-NFT ממשיך לצנוח והפעם נרשמת ירידה בסחר בהיקף של 97% נכון לחודש זה וזאת למרות התחלה חזקה בינואר 2022. הנה כל הפרטים על מה שצפוי לקרות לטרנד החם (לשעבר?) בעולם הקריפטו
מערכת ice |  1
NFT (צילום freepik)
על פי נתונים חדשים שהתקבלו מ-Dune Analytics המסחר ב-NFT הופחת באופן דרסטי החל מתחילת שנת 2022 עם ירידה של 97%. בתחילת השנה היקף המסחר עמד על שיא של כ-17 מיליארד דולר ולאחר הירידה החדה הזו, נכון לחודש ספטמבר הנוכחי הוא עומד רק על 466 מיליון דולר שמציגים מחיקה בגובה של כ-2 טריליון דולר בנכסי קריפטו
כזכור, סחר ב-NFT, שיכול להוות אך ורק נכסים דיגיטליים אך גם ייצוג של פריטים פיזיים, הפך להיות פופולרי ביותר בשנים האחרונות. הנכסים נסחרים ברשתות בלוקצ'יין ובכך הופכים להיות ייצוג של חוזים ואישורי בעלות על פריטים שונים. 
כמו כן, חלק 'מההייפ' סביב הסחר בנכסים דיגיטליים מעין אלו התקיים בעיקר בהקשר ליצירות אומנות שונות, שאין להן ייצוג פיזי בעולם, דוגמת הקופים הצבעוניים והמשועממים, תמונות של פרידה קאלו ועוד. 
 
למרות הצניחה המשמעותית, שכעת אולי אף ניתן לכנותה 'התרסקות', חברות רבות ובעיקר רשתות חברתיות ממשיכות לקדם את פיתוח המוצרים הרלוונטיים לשוק זה. ייתרה מכך, 'מטא' של מארק צוקרברג מקימה במאמץ רב את העולם הווירטואלי שלה, אותו היא מכנה 'מטאוורס' ובו הלקוחות יוכלו לרכוש פריטים דיגיטליים. 
בהתאם לכך, בהתאם להשקעה של חברות הענק וחברות הגיימינג בתחום ה-NFT וזאת טרם ההתרסקות, ייתכן שהן ימשיכו להשקיע בו בכדיי שזו לא תרד לטמיון. 
כזכור, בחודש יוני האחרון נרשם שפל ראשון מסוגו בשוק ה-NFT כאשר הסחר עמד על מעט יותר ממיליארד דולר, שהיוו צניחה של יותר מ-50% לעומת השנה הקודמת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עסקי אוויר אפילו בלי בלון
    שמעתי מחבר של חבר 10/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קריפטו זה מושג קריפי ללא ביסוס
    סגור