קריפטו

חברת המסחר למטבעות ביטקוין קיבלה רישיון לפעול בקזחסטן

חברת המסחר למטבעות ביטקוין, מקבלת רישיון לפעול קזחסטן, הבורסה קיבלה מוקדם יותר אישור ראשוני לפעול בארץ

מערכת ice |  1
קריפטו (צילום shutterstock)
בורסת קריפטו Binance, הינה החברה למסחר במטבעות מבוזרים שנוסדה בשנת 2017, היא בורסת הנכסים המבוזרים הגדולה ביותר בעולם עם נפח מסחר שנתי של כ-7.7 טריליון דולר ויותר מ-28 מיליון לקוחות. כיום היא קיבלה רישיון לפעול בקזחסטן, על פי הודעה לעיתונות ביום חמישי.
הרישיון מרשות השירותים הפיננסיים של אסטנה (AFSA) יאפשר לבינאנס לקבל מעמד של פלטפורמה מוסדרת שיכולה לפעול כספקית שירותי נכסים דיגיטליים ומשמורת במרכז הפיננסי הבינלאומי של אסטנה.
 
המרכז הפיננסי הבינלאומי של אסטנה הוא פלטפורמה אזורית המתמקדת בפיתוח שירותים הקשורים לנכסים דיגיטליים. בעבר, באוגוסט קיבלה הבורסה אישור ראשוני מרשות השירותים הפיננסיים של אסטנה.
הבורסה עבדה עם קזחסטן כדי לעזור לה לפתח כללים עבור חברות מטבעות קריפטוגרפיים, כאשר המדינה מנסה להגביר את תעשיית הנכסים הדיגיטליים שלה.
בחודש מאי, חברת מטבעות המסחר אמרה שהיא תעזור למדינה לפתח רגולציה של נכסים דיגיטליים. במקביל, הבורסה תמכה בצוות וגרפה אישורים ואישורים זמניים ממדינות ותחומי שיפוט אחרים, כולל צרפת, דובאי וספרד, לאחר שעוררה את זעמם של הרגולטורים במדינות כמו יפן ובריטניה בשנה שעברה, ואוזבקיסטן וישראל השנה.
.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תיקון
    ariel 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נא לתקן כותרת למטבעות קריפטו, לא מטבעות ביטקוין טעות נפוצה;)
    סגור