קריפטו

הלם בעולם הקריפטו: גניבת ענק מהבורסה הגדולה בעולם

פריצת ענק לבורסת הקריפטו הגדולה בעולם. השוק המוכה חוטף מכה קשה במיוחד לאחר שנה לא פשוטה. האם יצליחו לשקם את האמון?
מערכת ice | 
קריפטו (צילום unsplash)
האקרים גנבו מטבעות קריפטוגרפיים בשווי של כ-100 מיליון דולר מהבלוקצ'יין של בורסת הקריפטו Binance, כך מדווח היום מנכ"ל הבורסה צ'אנגפנג זאו בטוויטר שלו.
זאו אמר שהמטבעות נגנבו מ"גשר" בלוקצ'יין המשמש בפלטפורמה המקושרת לזה של Binance בשם BNB Chain, שנקרא Binance Smart Chain עד פברואר האחרון.
זאו גם ניסה להרגיע את הלקוחות הרבים: "הנושא בטיפול כעת. הכספים שלכם בטוחים. אנו מתנצלים על אי הנוחות ונספק עדכונים נוספים בהתאם".
 
גשרי בלוקצ'יין הם כלים המשמשים להעברת מטבעות קריפטוגרפיים בין יישומים שונים. בנפרד, BNB Chain אמרה בציוץ שהפריצה כללה 100 עד 110 מיליון דולר של מטבעות דיגיטליים, מבלי לציין איזה מטבע נגנב. המטבע הוא הביננס קוין.
גשרי בלוקצ'יין הפכו בחודש האחרון יותר ויותר למטרה של גניבות, אשר פקדו זה מכבר את מגזר הקריפטו. באתר Binance, BNB Chain מתוארת כ"אקולוגית מונעת קהילה, קוד פתוח ומבוזרת".
כ-2 מיליארד דולר נגנבו השנה בהתקפות של מטבעות קריפטוגרפיים, ורבות מההתקפות בוצעו על ידי קבוצות הקשורות לצפון קוריאה, לפי בלומברג.
שוק הקריפטו הושפעו עמוקות, הן מפריצות והן ממכירה שחיסלה בערך 2 טריליון דולר בערך של הנכסים הדיגיטליים. הירידה במניות שהתרחשה השנה נבעה בעיקר מהאינפלציה וממשבר האספקה שהניע משקיעים לחזור למניות מסורתיות יותר. הגניבה הנוכחית יכולה להיות הסיבה שהמשקיעים יתקשו לחזור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה