קריפטו

מעל ל-50% מהאוכלוסייה בטוח: קריפטו זה העתיד

סקר חדש חושף כי למרות הצניחות של שוק הקריפטו, אמריקאים רבים מאמינים כי העתיד הכלכלי של המדינה ושלהם טמון בקריפטו
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
סקר חדש מארה"ב שתישאל מעל ל-2,000 אמריקאים מעל לגיל 18 חושף את נתוניו ואת העובדה שחלק עיקרי מהם מאמין שהעתיד הכלכלי של העולם טמון בקריפטו. יתרה מכך, מתברר כי קרוב ל-49% מכירים את התחום, בעוד שהצעירים כמובן קרובים יותר לתחום.
לצד הצעירים, מתברר כי דווקא האוכלוסיות המוחלשות בארה"ב, דוגמת הקהילה השחורה והלטינית מכירים את התחום יותר התחום מהאוכלוסייה הלבנה בהפרש של כ-20%. יתרה מכך, מרביתם אומרים כי העניין שלהם סביב הנושא גבר בעקבות אי היציבות הכלכלית ובהתאם לכך רבים מהם הם גם בעלי נכסים דיגיטליים במידה מסוימת.
יתרה מכך, מתברר כי גם הממשלה האמריקאית מודעת לתחום ולמרות המחסור ברגולציה מתאימה, 88% מהמפלגה הדמוקרטית ו-77% מהמפלגה הדמוקרטית מסכימים על כך שהיא נדרשת. למרות זאת, בקונגרס האמריקאי התמונה קצת שונה ואחוז גדול מהדמוקרטים חשדני כלפי התחום כולו ועל כן לא ממהר להכיר בו בתור כלי העתיד.
דווקא הרפובליקנים נשמעים יותר במאבק הזה ודוגלים בחקיקה מתאימה, ביניהן הסנטור טד קרוז.
כזכור, בניגוד לתצפיות של האוכלוסייה הצעירה באמריקה, שוק הקריפטו חווה לא מעט קשיים בחודשים האחרונים ושווי המטבעות צולל. למרות זאת, מטבע הביטקוין מצליח לשמור על יציבות יחסית ואפילו הצליח להשוות עצמו בערך לפאונד הבריטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה