קריפטו

האם תזדרזו להשקיע? בורסת הקריפטו הקורסת חוזרת לפעילות

חברת-בת ראשונה של FTX הודיעה כי תתחיל לפתוח מחדש את החשבונות בפני הלקוחות, כך שיוכלו למשוך את כספם ולהימנע מגורלם של לקוחות אחרים של חברות הקבוצה, שכספם ככל הנראה כבר לא יחזור
יאיר מור |  4
סאם בנקמן פריד (צילום shutterstock, יוטיוב/ David Rubenstein)
משקיעי בורסת הקריפטו FTX – לפחות במהדורה היפנית שלה – יקבלו בקרוב את האפשרות למשוך בחזרה את כספם, כך הודיעה החברה בסוף השבוע. לפי ההודעה שפרסמה FTX יפן, בשבועות האחרונים היא עבדה על תוכנית להשבת כספם של המשקיעים בה, מאחר שכספם של לקוחות הבורסה במדינה "אינו צריך להיות חלק מנכסי FTX יפן, בהינתן הצורה בה נכסים אלו מוחזקים והריבית על נכסים תחת החוק היפני".
במלים אחרות: בניגוד ל-FTX העולמית והאמריקאית, שלא הקפידו על הפרדה בין כספי הלקוחות לכספי החברות וערבבו ביניהם באופן חופשי (ובמיוחד הפכו כל כסף שהושקע בהן לכסף של החברה לצרכי בזבוזים של ההנהלה), הבורסה היפנית שמרה על הפרדה כזו, ולכן הארנקים הקריפטוגרפיים שמחזיקים את כספי הלקוחות ייפתחו למשיכות של הלקוחות, ורק כספי החברה עצמה ישמשו כחלק מהליך פשיטת הרגל של הקבוצה לתשלום חובותיה במדינות אחרות.
 
מעניין לציין שהסניף היפני של FTX היה הראשון שעצר את המשיכות, ב-8 בנובמבר – לא בגלל הקושי של חברת האם לשלם, אלא בשל הוראה מהרגולטור המקומי שהבין שלקבוצה כולה עומד לקרות אסון. ואכן – שלושה ימים אחר כך, ב-11 בנובמבר, הגישה חברת האם את בקשת פשיטת הרגל שלה.
הבורסה היפנית אמרה שתוכנית הפתיחה מחדש של החשבונות הוצגה לעורכי הדין המייצגים את חברת האם בהליכים ואושרו. "עבודת פיתוח התוכנית הזו כבר החלה, וצוותי ההנדסה שלנו עובדים כדי לאפשר למשתמשי FTX יפן למשוך את כספם. כחלק מהתוכנית, אנו מיישמים אמצעי שליטה, בדיקת אבטחה, השלמות ובדיקות כדי להציב תהליך חזק ובטוח", כתבה החברה, והוסיפה כי פרטים על תוכנית החזרת הכספים תפורסם בימים הקרובים, עם פרטים חדשים על ארנקי נכסי הלקוחות בכל יום שני.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שקרנים (ל"ת)
    גיורא 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מה הם בדיוק ימשכו ?
    תומר 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפקידו מיליוני דולרים שהפכו לכמעט חסרי ערך עם הנפילה של FTT$ ו- SOL$
    סגור
  • יקבלו בחזרה את המטבעות של FTT שהם שווים עכשיו
    משה 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אויר
    סגור
  • מה?
    גיורא 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אויר
    סגור