קריפטו

וורן באפט במתקפה חריפה: "כמו להמר ברולטה"

המשקיע האגדי ואחד האנשים העשירים בעולם עדיין לא מתרשם מתעשיית מטבעות הקריפטו, אולם אומר שהוא "מבין את האנשים שרוצים להתעשר מהר"
מערכת ice |  4
וורן באפט (צילום טוויטר/ AppleInsider)
וורן באפט לא רואה ערך רב בביטקוין, למרות עליית המחירים האחרונה שלו. עם זאת, הבוס של ברקשייר האת'ווי מזדהה עם אנשים שמקווים להתעשר מהר. "דברים כמו ביטקוין, הם אסימוני הימורים, ואין להם שום ערך מהותי. אבל זה לא מונע מאנשים לרצות לשחק ברולטה", אמר באפט במהלך הופעה ב-Squawk Box של CNBC ביום רביעי.
ביטקוין נסחר היום ביותר מ-30,000 דולר, לאחר שהתחיל את השנה מתחת ל-17,000 דולר. אבל עדיין רחוק מהשיא שאליו הגיע בנובמבר 2021, של 69,000$.
באמצע פברואר, מייק נובוגרץ, מנכ"ל חברת ההשקעות הקריפטו Galaxy Digital, ציין את "הצטברות ה-FOMO" סביב ביטקוין, בהתייחסו ל"פחד להחמיץ". באותו זמן, הביטקוין נסחר במעט מתחת ל-24,800 דולר, ונובוגרץ אמר שהוא "לא יתפלא" אם הוא יגיע ל-30,000 דולר עד סוף מרץ.
 
למרות שבאפט לא הזכיר את ה-FOMO, הוא אמר ביום רביעי כי "הדחף להשתתף במשהו שבו זה נראה כמו כסף קל הוא אינסטינקט אנושי. אנשים אוהבים את הרעיון להתעשר מהר, ואני לא מאשים אותם...זה כל כך אנושי, וברגע שהשד השתחרר אי אפשר להחזיר אותו לבקבוק".
​גם שותפו של באפט, המשקיע צ'ארלי מאנגר, ידוע ביחס השלילי שלו לביטקוין. באפריל בשנה שעברה, אמר על ביטקוין שהוא "טיפשי כי הוא עדיין צפוי להגיע לאפס", ו"זה רשע כי הוא מערער את מערכת הפדרל ריזרב". הוא גם שיבח את סין על איסור הסחר בביטקוין שנחקק שם.
מוקדם יותר השנה, מאנגר קרא לארה"ב לאסור לחלוטין מטבעות קריפטוגרפיים, ואמר בראיון אחר שהוא "לא גאה במדינה שלי" על כך שאפשרה להם לשגשג.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הבסיס לכלכה צומחת סדר וארגון
    לילי 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הביטקווין משמש לשיבוש יכולת המעקב אחר הכסף . כל פורעי החוק משתמשים בו.
    סגור
  • 2.
    הדינוזאור לא מבין על מה הוא מדבר
    יוו 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עם כל הכבוד ויש הרבה
    סגור
  • 1.
    .
    אנונימי 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם עד עכשיו תפסתי מהם , אז כבר לא
    סגור
  • פאטה מורגנה
    סנשו פנשה . 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העובדה ,,שלא תפסת ואתה לא היחיד רק מוכיחה שאין בהם כלום .
    סגור