קריפטו

חפשו את האוטו-ביטקוין: החברה שרוצה לחלק לכם קריפטו

רכב הביטקוין של Bits of Gold יצטרף לחוגגים ברחובות תל-אביב ויציע לציבור הבליינים פעילות חווייתית באווירת מטבעות הקריפטו
מערכת ice | 
רכב הביטקוין (צילום Bits of Gold)
כחלק מחגיגות העשור לחברת Bits of Gold היא תשתתף לראשונה, ביום חמישי הקרוב, בחגיגות לילה לבן של תל אביב. רכב הביטקוין של החברה יצטרף לחוגגים ברחובות תל-אביב ויציע לציבור הבליינים פעילות חווייתית באווירת מטבעות הקריפטו. אחד ממשתתפי הפעילות יזכה גם בביטקוין בשווי של 1,000 שקל שיוטענו עבורו בארנק המטבעות הדיגיטליים של Bits of Gold.
יובל רואש, מייסד ומנכ"ל Bits of Gold: "חלק גדול ממאות אלפי המשתמשים שלנו הם צעירים וצעירות המבלים בלילה הלבן, ואנו רואים פה הזדמנות לפגוש אותם ולחזק את הקשר עם הקהל שלנו בשנת העשור לחברה. שוק המטבעות הדיגיטליים מתחזק מאוד בחודשים האחרונים, ואת ההתחזקות מוביל מטבע הביטקוין, שרשם זינוק של כ-80% מתחילת השנה. בפעילות הזו אנחנו שמחים להמשיך ולהנגיש את שוק הביטקוין והמטבעות הדיגיטליים לישראלים  בחוויה ייחודית בלילה הלבן בת״א". 
 
Bits of Gold, שהוקמה בשנת 2013, מאפשרת קנייה, מכירה והחזקה של ביטקוין ואיתריום ומשרתת למעלה מ-150 אלף לקוחות ישראלים. היא החברה הפעילה הראשונה לקבל רישיון נותן שירותים פיננסיים מטעם רשות שוק ההון, ואף השיקה שיתופי פעולה עם חברות המפוקחות על ידי בנק ישראל. בשנה שעברה השיקה שיתוף פעולה עם חברת כרטיסי האשראי MAX במסגרתו הוציאה את כרטיס האשראי MaxBack Crypto, באמצעותו צוברים מטבעות ביטקוין כקאש-באק על השימוש החודשי בכרטיס. כמו כן, MAX משמשת גם כסולקת של החברה, מה שמאפשר ללקוחותיה לקנות ביטקוין ואיתריום באמצעות סולק ישראלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה