קריפטו

מצב חירום בשוק הקריפטו? הביטקוין צנח בכמעט 8%

לאחר תקופה קשוחה וירידות רבות, הביטקוין צנח ב-8%. במהלך המסחר המטבע נמכר ב-15% פחות מהשיא שהצליח לרשום במהלך חודש יולי
מערכת ice | 
ביטקוין (צילום vecteezy)
אחרי שהביטקוין רשם אתמול ירידה לשיא שלילי של כמעט חודשיים, היום מדווח כי המטבע צנח ב-8% בשעה אחרונה וסוערת במיוחד של המסחר בארה"ב. הירידה הניכרת כמעט ומחקה לגמרי את כל ההישגים של המטבע החל מחודש יוני.
לפי הפייננשל טיימס, בשלב כלשהו במסחר המטבע ירד עד לשווי של 25,409 דולר בלבד, ואז עלה מעט במה שהיה נראה כמו התאוששות קלה. במהלך המסחר נרשמו מכירות בשווי הפחות ב-15% מהשיא שנרשם בחודש יולי (31,814 דולר), והדבר תואם לדיווח של הוול סטריט ג'ורנל כי ספייסX של אילון מאסק נפטרה מהמטבעות שלה.
 
נזכיר כי הסוחרים בביטקוין עוקבים אחרי פעולותיו של מאסק בנושא כבר מאז 2021 - השנה שבה הוא שקל לקבל תשלומים בביטקוין על רכבי טסלה. למשל, כאשר מאסק הכריז על כוונתו זו בפברואר של אותה שנה הביטקוין זינק ב-15%. עם זאת, מאז המצב כבר התהפך לגמרי, ובייחוד לאחר שמאסק מאס ברעיון שהציע - רק שלושה חודשים לאחר מכן.
במקביל, הרשות לניירות ערך האמריקנית מנהלת מלחמה עיקשת נגד הקריפטו. ביוני האחרון הרשות הגישה תביעה נגד שתי פלטפורמות קריפטו (ביננס וקוינבייס), בטענה שהן הפרו את החוק בכך שמכרו מטבעות לציבור מבלי למלא את המסמכים הרלוונטיים שיאפשרו להן לעשות זאת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה