קריפטו

אחת מבורסות הקריפטו הגדולות תצא מניו יורק ותשלם 22 מיליון דולר

שורה של חברות העוסקות במטבעות דיגיטליים התמודדו בתקופה האחרונה עם ביקורות ואף תביעות משפטיות, בניסיון של מדינות וגופים רבים להסדיר את השוק ולבצע את הרגולציות המתאימות. אחת מהחברות שחטפו היא קו קוין
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
ארצות הברית הגישה תביעה נגד אחת מבורסות המטבעות הקריפטוגרפיים הגדולות בעולם, קו קוין (KuCoin), בטענה שהיא לא ביצעה את פעולות הרישום הנדרשות,, בטרם היא נתנה ללקוחותיה את האפשרות לקנות ולמכור נכסים דיגיטליים בפלטפורמה שלה.
התובעת הכללית של מדינת ניו יורק, לטישיה ג'יימס אמרה כי "על חברות הקריפטו להבין שהן נדרשות לפעול על פי אותם חוקים של מוסדות כלכליים אחרים". ג'יימס יצרה לעצמה שם של רודפת חברות הקריפטו, לאחר שמספר תיקים משמעותיים וגדולים עברו תחת ידיה.
בהחלטה נגד קו קוין, נקבע כי החברה תשלם 22 מיליון דולר, כאשר מתוכם קצת יותר מחמישה מיליון יהוו תשלום קנס למדינה ושאר הכסף יגיע ללקוחות החברה המקומיים (בניו יורק), במסגרת החזרים עליהם נקבע בהסדר לסיום התביעה.
 
החלטה זו מגיעה מספר שבועות לאחר הטלטלה בעולם הקריפטו, ההחלה על קנס של מיליארדי דולרים ופיטור מנכ"ל בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, ביננס. ההחלטה על ביננס וגם על קו קוין, מגיעות בתקופה בה נראה כי מדינות רבות מנסות לפלס את דרכן בניסיונות לפתח רגולציה אמיתית על המטבעות הדיגיטליים, כאשר צעדים רבים ננקטים נגד חברות הקריפטו ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה