תרבות ופנאי

סטטיק ורונה לי שמעון בדרך לחתונה? זה מה שהכוכב שיתף בנושא

בריאיון שערך לאחרונה, הזמר סטטיק חשף כי הוא "בתהליך לחזור לעצמו" על רקע תקופת דיכאון שחווה אשר הובילה להשמנת יותר, ושיתף כי הוא אינו חושב כרגע על חתונה עם בת זוגתו ומעדיף להתרכז ב"להיות ישראלי"
מערכת ice |  6
סטטיק (צילום מסך קשת 12)
סטטיק הוא אחד הכוכבים העולים בעולם הבידור הישראלי, והוא זכה להכרה רבה לאחר הפרידה המתוקשרת שלו מבן אל. במספר ראיונות שערך בעבר הוא ציין כי חווה תקופה לא פשוטה אשר השפיעה עליו רבות, היום (שלישי) הוא נפתח מחדש וחושף את מה שעל ליבו.
הזמר התייצב הבוקר (שלישי) לסט הצילומים של קולקציית הקיץ למותג "אורבניקה", במהלכו קיים ראיון עם כתב "ישראל היום". סטטיק נשאל על כך שציין בעבר כי עלה במשקל וחווה דיכאון, והשיב "אני עדיין לא סבבה, כולם דרוכים. אני אישית בתהליך של לחזור לעצמי". הוא הסביר כי הוא ממתין עם הוצאה של שירים ואלבום נוסף לאור אירועי המלחמה, אך טוען כי הדבר אכן יקרה בהמשך. מבחינתו, כרגע הדבר הכי חשוב הוא "להיות ישראלי, לא זמר".
 
בשלב מאוחר יותר הוא נשאל ביחס לקשר עם בת זוגתו, השחקנית והרקדנית רונה לי שמעון, אשר הזוגיות הפוטוגנית שלהם הפכה למתוקשרת במיוחד. סטטיק הסביר כי אין מחשבות על "השלב הבא", וכי חתונה היא לא דבר שעולה בראשו בימים עלו. מבחינתו, הדבר החשוב ביותר הוא שהחטופים יחזרו.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    לגבר אין שום טעם להתחתן בישראל. - רק צרות ועידוד גירוש
    יוסי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהילדים הבית והרכוש.
    סגור
  • 5.
    יחסים שנועדו לכשלון (ל"ת)
    טל 02/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    אחלה לא צריך להתחתן בכלל
    רחל 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ובטח לא עם אונה לי בפרט! זה לא יגמר בטוב ממילא תישאר רווק ותשמור על כספך
    סגור
  • 3.
    סטטיק ולא פלסטיק
    יוסיניו הגדול 02/2024/17
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הלו הילדה היפה עברה את הארבעים בלי משחקים
    סגור
  • 2.
    סטטיק היוצר והזמר המוכשר והמקסים
    א.ב. 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    7 0
    יש לך זוגיות שווה עם רונה-לי השווה , אז אל תפספס ותעשה משהו למסד את הקשר- לא חייב חתונה בכלל (למרות שרונה-לי עם הגוף המושלם באופן "מעצבן" .. בשמלת כלה בטח תיראה כמו נסיכה.. היא ממש מזכירה ברבורה. רקדנית מדהימה) אבל אל תפספס אותה . אין אישה שלא רוצה שיעשו משהו רשמי למענה ולמען הקשר.. רונה- לי בחורה רצינית , עם עמוד-שדרה ועומק .. לא עוד איזו ילדונת שמחפשת פרסום (או פרסום על חשבונך). תשמור על הקשר הזה . לדעתי אתם זוג מיוחד ועם עומק וכישרונות אמיתיים ואין הרבה בתעשייה שגם הזוגיות שלהם,למרות הפרסום - זוגיות טובה , אמיתית ובריאה . לא קל למצוא את האחד/ת אז תשמור על זה . תשמרו שניכם .
    סגור
  • 1.
    סטטיק יקר בריאות מאחלת לך בריאות נפשית וגופנית. (ל"ת)
    תמי 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור