תרבות ופנאי

פיצוץ ב"מטבח המנצח": "על מי אמרת סיביר?" - אנה ארונוב תוקפת

בתוכנית הבישול "המטבח המנצח", נרשם עימות חריף בין אנה ארונוב לבין אבי כאכון. לאחר שארונוב סיפרה על ההפרדה הברורה שהיא מבצעת בין החיים המקצועיים לבין החיים האישיים, נעקצה על ידי כאכון.  אנה ארונוב: "על מי אמרת סיביר?" 
מערכת ice | 
אנה ארונוב (צילום אינסטגרם @aronovanna)
אתמול בערב (שבת) שודרה תוכנית הבישול המוכרת "המטבח המנצח" בערוץ 12, ולאחר שהרקדנית ושופטת "רוקדים עם כוכבים", אנה ארונוב, סיפרה על ההפרדה הברורה שהיא מבצעת בין העבודה לבין חייה האישיים, זו נתקלה באמירה מעוררת מחלוקת ולא נעימה במיוחד על ידי אבי כאכון, מנחה טלוויזיה שמשתתף אף הוא בתוכנית הבישול.

לצד אתגרי הבישול של תוכנית "המטבח המנצח", משתתפי התוכנית חושפים בפני הנוכחים ולעיני אלפי צופים, את סיפורם המרגש ומצפים לאוזן קשבת, הבנה ותמיכה משאר המתמודדים שמופיעים בתוכנית הבישול המוכרת.
לאחר שאנה ארונוב שיתפה את חבריה לתוכנית, כי היא, בניגוד לאשתו של הזמר קובי אוז, מבצעת הפרדה מוחלטת בין החיים האישיים לבין החיים המקצועיים, זו נתקלה בהערה לא נעימה במיוחד מטעם אבי כאכון, אחד המשתתפים בתוכנית.
"עבדתי עם ילדים מגיל 18, היו לי 200 תלמידים. כשהייתי חוזרת הביתה, לא הייתה רומנטיקה בתוך הסיפור". בעקבות דבריה, מגיש הטלוויזיה המוכר אבי כאכון, עקץ את ארונוב ואמר: "סיביר". ארונוב, שהתעצבנה מתגובתו של מגיש הטלוויזיה, קראה לעברו: "על מי אמרת 'סיביר'? אני יותר חמה מרוב האנשים שאתה מכיר. אל תדבר אליי ככה, זה לא נעים לי". בעקבות תגובתה של ארונוב, כאכון בחר טען כי אמירתו נעשתה בצחוק ולא בכוונה רעה והוסיף:  "אי אפשר לעבוד בלי להרגיש רגש".
הרקדנית ושופטת "רוקדים עם כוכבים", אנה ארונוב משתתפת בתוכנית הבישול יחד עם בעלה אייל. באחת התוכניות האחרונות, סיפר בעלה של ארונוב כי אם השניים לא היו מכירים בתוכנית השידוכים "לאהוב את אנה", מערכת היחסים הנוכחית לא הייתה מתקיימת בחיים האמיתיים.
"היינו הולכים לדייט אחד ורוב הסיכויים שהיא הייתה שופטת אותי על סמך המראה החיצוני ועל סמך כמה שאני יכול לשתות בהגזמה בדייט... והיא הייתה נשארת אולי בתוך איזשהו דמות  מאוד זקופה ואסופה.  אני הייתי חוזר הביתה ואומר: 'אוקיי פליצה' והיא הייתה חוזרת הביתה ואומרת: 'אוקיי שתיין תל אביבי חרדתי', וזהו אף אחד כנראה לא היה מתקשר לאף אחד", כך סיפר בעלה של ארונוב למשתתפי התוכנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה